خانهاخبار
گلکسی زد فولد 3 شکافی برای قلم اس پن نخواهد داشت

گلکسی زد فولد 3 شکافی برای قلم اس پن نخواهد داشت

پیش‌تر در شایعات داشتیم که قرار است گلکسی زد فولد 3 هم از قلم اس پن پشتیبانی کند و هم درگاهی برای نگهداری آن روی بدنه گوشی وجود داشته باشد؛ حالا گویا این مورد آخر درست نبوده...
۱۴۰۰/۱/۲۶

شاید به جرات بتوان گفت نسل بعدی گوشی‌های هوشمند متعلق به گوشی‌های تاشو است، از همین رو شرکت‌های بزرگ در حال توسعه گوشی‌های تاشو هستند تا روزی رسد که عموم کاربران از این مدل‌ها استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین گوشی‌های تاشو بازار نیز سامسونگ گلکسی زد فولد است که حالا شایعات درباره نسل سوم آن بیشتر از همیشه شنیده می‌شود. 

image

 

انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد 3 سرانجام از قلم اس پن پشتیبانی کند. سال گذشته شایعات مختلفی را مشاهده کردیم و همچنین حق ثبت اختراعی که اسلات قلم S pen را نشان می‌داد به بیرون درزکرد که همه کاربران را امیدوار کرد. اما گزارش جدیدی از کانال  NaverNews کره جنوبی به چالش‌های پیش روی سامسونگ برای استفاده از قلم اس پن اشاره دارد و آن‌ها را توصیف می‌کند. برنامه اولیه این بود که شکاف قلم اس پن مانند گوشی‌های سری نوت در تلفن وجود داشته باشد، اما به نظر می‌ر‌سد که این گزینه دیگر قابل اجرا نیست چراکه گلکسی زد فولد 3 چنین فضایی را ندارد.  

image

 

گزارشی که اخیرا منتشر شده، نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد 3 نسبت به مدل قبلی سبک‌تر و باریک‌تر خواهد بود که فضای موجود را برای افزودن شکاف قلم اس پن تحت الشعاع قرار داده است. سامسونگ به احتمال زیاد قلم S pen را به همان صورت لوازم جانبی عرضه کند و مانند گلکسی اس ۲۱ اولترا، به صورت جداگانه به فروش برسد. گزارش جدید تایید می‌کند که گلکسی زد فولد 3 در کنار گلکسی زد فلیپ ۲ و گلکسی  S21 FE در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند.

قابل ذکر است که گلکسی زد فولد 3 در ماه ژوئن، وارد مرحله تولید انبوه می‌شود در حالی که نسخه رسمی آن در حوالی مرداد ماه عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)