خانهاخبار
گوگل شایعات لغو عرضه پیکسل 5a 5G را رد کرد

گوگل شایعات لغو عرضه پیکسل 5a 5G را رد کرد

گوگل شایعات مربوط به لغو عرضه پیکسل 5a 5G را رد کرد و اعلام کرده که تا پایان سال جاری میلادی، این گوشی را به بازار عرضه خواهد کرد.
۱۴۰۰/۱/۲۱

چندی پیش شایعاتی منتشر شد که گفته می‌شد گوگل عرضه گوشی پیکسل 5a 5G را کنسل کرده و دیگر شاهد آن نخواهیم بود. اما اکنون گوگل به این شایعات پاسخ داده و اعلام کرده که برنامه‌ریزی برای رونمایی و عرضه گوشی طبق برنامه پیش می‌رود.

گوگل اعلام کرده که گوشی Pixel 5a 5G را اواخر سال جاری میلادی معرفی و روانه بازار می‌کند. این تلفن تقریبا در همان زمان عرضه پیکسل 4a در ژاپن و آمریکا در دسترس خواهد بود که می‌توان گفت حوالی ماه آگوست است. این شایعه اول توسط JonProsser در یوتیوب آغاز شد و اظهار داشت که پیکسل 5a به دلیل کمبود تراشه لغو شده است. کمی بعد توسط اندروید سنترال و به نقل از دو منبع دیگر این شایعات تایید شد.  

image

 

سخنگوی گوگل در صحبت با رسانه 9to5Google این شایعات را رد کرد و گفت این اخبار در مورد گوشی پیکسل 5a اشتباه است. در حالی که گوگل به طور خاص این گوشی را 5a 5G نامیده است اما در مورد وجود دو دستگاه که یکی 5G باشد و دیگری 4G، هیچ صحبتی نشده ست. گوگل به طور مشخص اعلام کرده که:

پیکسل 5a 5G لغو نمی‌شود. اواخر امسال در آمریکا و ژاپن در دسترس خواهد بود و مطابق با زمان معرفی گوشی‌های سری a معرفی خواهد شد.

آنچه در مورد گفته‌های گوگل جالب است بخشی است که آن‌ها از آمریکا و ژاپن به عنوان تنها بازارهای عرضه گوشی نام برده‌اند. پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G نیز سال گذشته از فهرستی نسبتا کوتاه برای عرضه برخوردار بودند و برای گوشی Pixel 5a 5G به دو کشور تقلیل یافته است. این موضوع نشان از محدودیت‌هایی دارد که گوگل از توضیح بیشتر در این مورد خودداری کرده است.

در مورد پیکسل 6 نیز هیچ چیز قطعی و رسمی از سوی گوگل منتشر نشده، اما احتمالا پیکسل 6 همزمان با پیکسل 5a 5G عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)