خانهاخبار
پلفترم Wear OS از شما در مقابل آفتاب سوختگی محافظت می‌کند

پلفترم Wear OS از شما در مقابل آفتاب سوختگی محافظت می‌کند

سیستم عامل Wear OS به تازگی امکان جلوگیری از آفتاب سوختگی را برای کاربران فراهم کرده است.
۱۴۰۰/۱/۲۱

Wear OS به عنوان پلتفرم اصلی بسیاری از ساعت‌های هوشمند، فاصله زیادی تا تکامل به عنوان یک گزینه منحصر به فرد را دارد و به همین دلیل است که گوگل هر چند وقت یک بار، ویژگی‌های جدید را به آن اضافه می‌کند تا به مرور، آن را به یک سیستم عامل ایده‌آل نزدیک و نزدیک‌تر کند.

به عنوان جدید ترین ویژگی، می‌توان به قابلیت تشخیص آفتاب سوختگی و جلوگیری از آن اشاره کرد. پلتفرم Wear OS قادر خواهد بود تا به کمک نمایش میزان اشعه UV یا فرابنفش، از شما در مقابل آفتاب سوختگی محافظت کند. این امکان به وسیله محل و مکان شما روی نقشه جهانی، تخمین زده می‌شود.

image

 

این بدان معناست که در قسمت جلوی ویجت مربوط به آب و هوا که گزارشی کوتاه در این مورد را به شما نمایش می‌دهد، شما قادر خواهید بود تا میزان اشعه فرابنفش ساطع شده از نور خورشید را مشاهده کرده که از اعداد بین 0 تا 11 تشکیل شده است. واحد اشعه فرابنفش عددی استاندارد و به صورت جهانی است که میزان تأثیر نور خورشید روی پوست انسان‌ها را به نمایش می‌گذارد.

از امروز، ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS قادر خواهند بود تا بر اساس مکان افراد، میزان اشعه فرابنفش ساطع شده از نور خورشید را به شخص کاربر نشان دهند. به این ترتیب هرچقدر میزان عدد نمایش داده شده بیشتر باشد، احتمال آسیب دیدن پوست افراد هنگام برخورد با نور خورشید بالاتر می‌رود.

همان طور که گفته شد، این ویژگی از امروز به صورت جهانی در اختیار تمامی استفاده کنندگان از محصولات مجهز به سیستم عامل Wear OS قرار گرفته است. اما اگر شما به عنوان یکی از استفاده کنندگان از این پلتفرم هنوز موفق به مشاهده این مورد روی دستگاه خود نشده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم کمی بیشتر صبر کنید تا به مرور، شاهد اضافه شدن آن به ساعت هوشمند خود باشید.

در صورتی که این قابلیت به ساعت هوشمند شما اضافه شده است، نظرات خود پیرامون تجربه کار با آن را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)