خانهاخبار
سامسونگ قصد همکاری با الیمپوس برای تولید دوربین‌هایش را دارد

سامسونگ قصد همکاری با الیمپوس برای تولید دوربین‌هایش را دارد

با توجه به اخبار، شرکت سامسونگ نیز قصد دارد مانند بسیاری دیگری از سازندگان گوشی‌های هوشمند، با یک برند مطرح دوربین برای تولید دوربین‌هایش همکاری کند.
۱۴۰۰/۱/۲۰

این روز‌ها همکاری با یک برند شناخته شده دوربین برای شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند امر تازه‌ای نیست و پیش از این شاهد همکاری وان پلاس با برند هاسلبلاد و تامین لنزهای هواوی از سوی لایکا بودیم. ممکن است این برندها برای بسیاری از عموم خیلی شناخته شده نباشند، اما بین عکاسان حرفه‌ای اعتبار بسیاری دارند.

یکی از لو دهندگان شبکه اجتماعی ویبو با حساب کاربری Ice Universe، شایعه‌ای را اعلام کرده که یک حساب کاربری شناخته شده دیگر در توییتر نیز به نام heyitsyogesh آن را تایید می‌کند. آن‌ها می‌گویند که سامسونگ برای تامین قطعات دوربین‌هایش در صدد همکاری با برند شناخته شده الیمپوس است. این دوربین‌ها به گفته شایعات کیفیت بسیاری خوبی داشته و سامسونگ همچنان به استفاده از پردازشگر مخصوص عکس‌های خود ادامه خواهد داد.

image

 

توییت دیگری از این کاربر ادعا می‌کند که دوربین الیمپوس احتمالا برای اولین بار در نسخه‌ای خاص از گلکسی فولد دیده می‌شود. در مدل‌های عادی، احتمالا تا سال آینده و در مدل‌های گلکسی اس 22 شاهد استفاده از دوربین‌های الیمپوس خواهیم بود. به رسم همیشه، سامسونگ پرچمدارانش را احتمالا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد.

به گفته بسیاری، سامسونگ در حال کار روی نسل جدید پردازنده‌های اکسینوس خود است که فعلا با نام Olympus شناخته می‌شوند. این چیپ عملکرد بهتری نسبت به اکسینوس ۲۱۰۰ خواهد داشت. آیا سامسونگ با استفاده از این کد برای نام موقت پردازنده خود قصد اشاره به همکاری تازه‌اش با الیمپوس را داشته است؟

image

 

با وجود این شایعات، بهتر است بدانیم الیمپوس در سال گذشته بخش دوربین‌های خود را به شرکت Japan Industrial Partners واگذار کرده و با توجه به عدم اعلام رسمی این همکاری از سوی سامسونگ، احتمال عدم حقیقت داشتن این شایعه وجود دارد. بدون شک استفاده از یک نام شناخته شده برای همکاری در زمینه دوربین به فروش گوشی‌ها کمک فراوانی خواهد کرد و باید صبر کرده و ببینیم که سامسونگ قصد چنین کاری را دارد یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)