خانهاخبار
اپل رسما تاریخ مراسم WWDC 2021 را اعلام کرد

اپل رسما تاریخ مراسم WWDC 2021 را اعلام کرد

اپل دقایقی قبل اعلام کرد که تاریخ رویداد کنفرانس توسعه دهندگان در ماه خرداد خواهد بود.
۱۴۰۰/۱/۱۰

رویداد کنفرانس توسعه دهندگان اپل هرساله به شکل حضوری برگزار می‌شود و در آن از نسخه‌های جدید سیستم عامل iOS و مک اواس و ... صحبت به عمل می‌آید. سال گذشته به دلیل همه گیری ویروس کرونا این رویداد به صورت مجازی برگزار شد و امسال هم مانند سال گذشته خواهد بود. اپل اعلام کرده که این رویداد از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ خرداد ماه برگزار می‌شود.

در WWDC 2021، کوپرتینویی‌ها از سیستم‌ عامل‌‌های آینده خود از جمله iOS 15، مک اواس ۱۲ و watchOS 8 رونمایی می‌کنند. این رویداد برای همه توسعه دهندگان رایگان خواهد بود. سال گذشته نیز برای اینکه همه بتوانند از این کنفرانس بهره‌مند شوند، رویداد رایگان برگزار شد. تیم کوک مدیرعامل اپل اعلام کرد سال گذشته ۲۲ میلیون نفر از سرویس‌های استریم محتوای اپل به تماشای این رویداد نشستند. اپل توانسته بود ۷۲ ساعت محتوای ویدیویی برای توسعه دهندگان آماده کند و ۴۵۰۰ آزمایشگاه فردی در اختیار آن‌ها قرار دهد.

انچه اپل درباره رویداد WWDC 2021 می‌گوید:

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل از هفتم تا یازدهم ژوئن برگزار می‌شود و زمان آن نزدیک است. برای یک برنامه کاملا آنلاین با معرفی‌ها، جلسات و آزمایشگاه‌های هیجان انگیز و بدون هیچ هزینه‌ای به انجمن توسعه دهندگان در سراسر جهان بپیوندید. شما اولین نگاه به سیستم عامل‌ها، ابزارها و فناوری‌های اپل را خواهید داشت و می‌توانید ابتکاری‌ترین برنامه‌ها و بازی‌های خود را ایجاد کنید.

معاون روابط شرکت اپل با توسعه دهندگان یعنی سوزان پرسکات در بیانیه مطبوعاتی خود می‌گوید:

image

 

ما عاشق این هستیم که توسعه دهندگان خود را هرساله در WWDC گرد هم آوریم تا آخرین فناوری‌های را یادگرفته و آن‌ها را به مهندسان خود متصل کنیم. ما در تلاشیم تا WWDC 2021 را به بزرگترین و بهترین رویداد خود تبدیل کنیم و هیجان‌زده هستیم تا برای حمایت از توسعه‌دهندگان اپل، ابزارهای جدیدی برایشان فراهم کنیم؛ هرچه باشد آن‌ها نرم‌افزارهایی می‌سازند که نحوه زندگی، کار و بازی ما را تغییر می‌دهد.

اپل همچنین می‌گوید حتی اگر WWDC به صورت مجازی برگزار شود، کوپرتینویی‌ها یک میلیون دلار برای آموزش و پرورش و عدالت آموزشی در نظر گرفته‌اند تا به مقامات سن خوزه پرداخت کنند.

چه انتظاراتی از کنفرانس توسعه دهندگان داریم

به طور معمول انتظار می‌رود امسال اپل تمرکز زیادی روی سیستم عامل‌های نرم‌افزاری داشته باشد. احتمالا در این رویداد شاهد iOS 15، مک اواس ۱۲، watchOS 8، آیپد اواس ۱۵ و tvOS 15 باشیم. همچنین نسخه بتای این سیستم عامل‌ها نیز منتشر خواهد شد.

امسال ممکن است اپل بخواهد از چند سخت‌افزار جدید هم رونمایی کند. یکی از محصولات مورد انتظار می‌تواند آیمک‌های جدید با تراشه‌های اپل سیلیکون باشد که مدت‌هاست شایعات مربوط به آن نقل محافل است. دیگر مورد مک‌بوک پرو جدید با تراشه‌های جدید است. اخبار مربوط به هدست واقعیت ترکیبی اپل نیز زیاد است که می‌تواند برای سال ۲۰۲۲ روی آن حساب کرد. ممکن است از توسعه دهندگان خواسته شود از حالا برای این هدست برنامه و بازی تهیه کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

sara

۱۴۰۰/۱/۱۷
سایت شما عالی هستش
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/

حامد

۱۴۰۰/۱/۱۳
یه سوال می خواستم بپرسم ... اگر تماشای این رویداد رو پولی کنه اپل ،خوب خیلی از یوتوبرا نمی تونن زنده پخشش که و تحلیلش کنن ... ویا حتی نمی تونن در موردش صحبت کنن ‌.. چون اپل می تونه شکایت کنه?????