خانهاخبار
عکس‌های کیا Ev6 منتشر شد

عکس‌های کیا Ev6 منتشر شد

هفته‌ی پیش عکس‌هایی نامشخص از Ev6 آمده بود که همه را کنجکاو کرده بود.چند ساعت گذشته کیا عکس‌های رسمی این ماشین را منتشر کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

کیا هفته‌ پیش عکس‌هایی را از Ev6  منتشر کرده بود که فقط فرم اصلی بدنه‌ ماشین مشخص بود و امروز اولین عکس‌های کامل آن را منتشر کرد. قرار است جزئیات کامل این ماشین در رویداد آنلاین که در اواخر این ماه برگزار خواهد شد اعلام شود. اما فعلا فعلا با این عکس‌ها میتوان دید که طراحی این ماشین چگونه است.

image

 

Ev6 یک کراس اور اسپرت الکتریکی و اولین ماشین از کیا است که با فلسفه‌ طراحی Opposites United (ضد متحد) طراحی شده است.این فلسفه از ۵ بخش اصلی تشکیل شده است:

  1. Bold for nature (پررنگ برای طبیعت)
  2. Joy for Reason (شادی برای دلیل)
  3. Power to Progress (قدرت پیشرفت)
  4. Technology for Life (تکنولوژی برای زندگی)
  5. Tension for Serenity(تنش برای آرامش)

image

 

کریم حبیب، سرپرست تیم طراحی کیا گفت: Ev6 اولین خودرو از کیا است که طراحی آن به انسان محور بودن، طراحی پیشرو و قدرت الکتریکی اختصاص یافته است. ما معتقدیم Ev6 یکی از جذابترین مدل‌ها برای بازار خودرو‌های الکتریکی است. ما هدفمون ساختن یک خودرو با طراحی تاثیر گذار و متمایز با ترکیب پیچیدگی و ویژگی‌های پیشرفته در حالی که فضای منحصر به فردی را به عنوان یک خودروی الکتریکی پیشرو داراست بود.

image

 

کیا Ev6 را اولین خودروی تمام الکتریکی خودش معرفی می‌کند. از آنجا که Niro دارای مدل‌های بنزینی و هیبریدی و همچنان در نسخه‌های جدیدتر با پیشرانه الکتریکی است.

Ev6 از پلتفرم E-GMP هیوندای استفاده می‌کند و این ماشین دومین ماشین از کیا-هیوندای است که ازین پلتفرم استفاده می‌کند. هیوندای ماه گذشته از Ioniq 5 رونمایی کرد، Ioniq 5 اولین خودروی ساخته شده از پلتفرم E-GMP بود.

image

 

برای اطلاعات تکنیکی بیشتر از EV6 باید صبر داشته باشیم تا Ev6 به طور کامل رونمایی شود. کیا هنوز هیچ تاریخی را برای رویداد آنلاینش مشخص نکرده است اما گفته کهدر فروردین ماه این رویداد برگزار خواهد شد. شما درباره کیا EV6 و طراحی آن چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)