خانهاخبار
آیفون 13 به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد بود

آیفون 13 به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد بود

تحلیلگران معتقد هستند که کوپرتینویی‌ها، قابلیت تاچ آی‌دی را به آیفون 13 اضافه خواهند کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

محققان و تحلیل گران موسسه Barclays در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که آیفون 13، محصولی که در فصل پاییز سال آینده به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد، به سنسور اثر انگشت (تاچ آی‌دی) تعبیه شده درون نمایشگر مجهز می‌شود. در ادامه این گزارش، برخی مشخصات دیگر در مورد آیفون 13 نیز آمده است که در ادامه مطلب، به آن‌ها می‌پردازیم.

به عنوان یکی از جذاب ترین موارد، محققان Barclays مدعی شده‌اند که آیفون 13 به سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر مجهز خواهد بود. همان طور که می‌دانید، اپل پیش‌تر از این تکنولوژی با عنوان تاچ آی‌دی در محصولات خود استفاده کرده بود. اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که پیش‌تر بلومبرگ و وال استریت ژورنال نیز چنین خبری را منتشر کرده بودند.

مینگ چی کو، تحلیل‌گر سرشناس محصولات اپل، در اوایل ماه جاری میلادی گفته بود که در آیفون پیش رو، اثری از این ویژگی نخواهد بود و اپل تکنولوژی تاچ آیدی را برای محصول سال آینده در نظر گرفته است. اما محققان Barclays به طور حتم اعلام کرده‌اند که آیفون 13، میزبان این ویژگی خواهد بود.

image

 

تحلیل گران موسسه Barclays همچنین به این موضوع اشاره کرده‌اند که سری آيفون 13 به لطف طراحی و توسعه سیستم جذب نور جدید، از ناچ کوچک‌تری برخوردار خواهند بود. زبان طراحی تازه این محصولات البته با مدل‌های پیشین هم‌خوانی خواهد داشت. اسکنر LiDAR که در کنار دوربین‌های اصلی در پشت بدنه قرار می‌گیرد نیز مجددا مخصوص مدل‌های پرو این خانواده خواهد بود.

در نهایت محققان Barclays اظهار داشته‌اند که طراحان کوپرتینویی‌، در نظر دارند تا سیستم بریدگی درون نمایشگر یا همان ناچ را در سال 2022 با تغییرات گسترده‌ای روبرو کنند. آقای مینگ چی کو نیز پیش‌تر در گزارش‌های خود به این موضوع اشاره کرده بود که اپل در آیفون 14، سیستم ناچ را به کلی حذف خواهد کرد و دوربین سلفی، درون یک حفره دایره‌ای شکل (مانند بسیاری از محصولات اندرویدی) قرار خواهد گرفت.

البته شیوه نام گذاری آیفون در سال جاری هنوز مشخص نیست. باید یکی از عناوین آیفون 13 یا آیفون 12S در نهایت انتخاب شده و محصول جدید به وسیله آن نام‌گذاری شود. معمولا شیوه نام‌‌گذاری محصولات اپل تا لحظه آخر به صورت سری باقی می‌ماند. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که سرنوشت، چه چیزی را رقم خواهد زد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)