خانهاخبار
تاریخ مراسم بعدی اپل برای معرفی آیپد پرو لو رفت

تاریخ مراسم بعدی اپل برای معرفی آیپد پرو لو رفت

جدیدترین شایعات از برگزاری مراسم بعدی اپل در ۳ فروردین خبر می‌دهند. آیا آیپد پرو جدید را در این مراسم خواهیم دید؟
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

طبق اطلاعات ارائه شده توسط افشاگر معتبر چینی، اپل اولین رویداد خود در سال جدید میلادی را در تاریخ ۲۳ مارس یا ۳ فروردین برگزار می‌کند. انتظار می‌رود اپل از آیپدهای جدید و همچنین AirTags رونمایی می‌کند. همچنین گفته می‌شود ممکن است ایرپادز نسل 3 نیز در این رویداد معرفی و آماده عرضه در بهار باشد. این افشاگر چینی روی تاریخ ۲۳ مارس تاکید زیادی دارد و جالب‌تر اینکه حتی Jon Prosser که یک افشاگر اپلی دیگر است نیز همین تاریخ را تایید کرده است.

قبلا حدس و گمان‌های بسیاری در مورد تاریخ ۱۶ مارس وجود داشت، با این حال مارک گورمن از بلومبرگ این احتمال را رد کرد و گفت رویداد بعدی اپل در اواخر ماه مارس خواهد بود. وان پلاس هم امروز اعلام کرد که در تاریخ ۲۳ مارس از گوشی جدید خود یعنی وان پلاس ۹ رونمایی می‌کند و به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها نیز در همین روز محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

با توجه به همه‌گیری و مشکلات ناشی از آن انتطار می‌رود رویداد اپل همچون معرفی آیفون و دیگر محصولات به صورت فیلم ضبط شده باشد که از طریق وبسایت خود اپل و کانال یوتیوب آن‌ها به صورت زنده استریم خواهد شد. ۲۳ مارس و ۳۰ مارس هردو حدس منطقی برای برگزاری رویداد از سوی اپل هستند چرا که اپل تمایل به برگزاری رویدادهایش در روزهای سه‌شنبه دارد. همچنین انتظار می‌رود اپل یک رویداد دیگر هم در اوایل فصل بهار برگزار کند تا در آن درباره شفافیت ردیاب‌هایی که در اپلیکیشن‌های iOS وجود دارند یا همان موضوع مهم App Tracking Transparency صحبت کنند.

image
جزئیات زیادی از رویدادی که قرار است در سوم فروردین ماه شاهد باشیم را هنوز نمی‌دانیم اما شواهد و مدارک نشان می‌دهند که AirTags می‌تواند یکی از محصولاتی باشد که معرفی می‌شود. یکی دیگر از محصولاتی که به کرات به آن اشاره شده، آیپد پرو جدید است که گفته می‌شود با نمایشگر مینی LED و پردازنده‌ی سریع‌تر به‌روز می‌شود. نکته هیجان‌انگیز درباره آیپد پرو جدید این است که گفته شده پردازنده آن احتمالا به اندازه M1 که در کامپیوترهای جدید اپل استفاده شده، سریع و قدرتمند است. 

سال گذشته نیز همین افشاگر چینی یعنی کانگ، برای اولین بار به طور دقیق فاش کرد که اپل قصد دارد مگ سیف را برای آیفون احیا کند. او همچنین جزییات دقیق و تاریخ عرضه آیفون 12 و هوم‌پاد مینی را قبل از معرفی رسمی عنوان کرده بود. با این تفاسیر، به نظر می‌توانیم مطمئن باشیم که اپل در تاریخ سوم فروردین ماه سال آینده، مراسمی را برگزار خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)