خانهاخبار
وان پلاس ۹، ۹ای و ۹ پرو تایید شدند

وان پلاس ۹، ۹ای و ۹ پرو تایید شدند

یک سازنده‌ی تجهیزات جانبی وجود وان پلاس ۹، ۹ ای و ۹ پرو را تایید کرده است
۱۳۹۹/۱۲/۱۵

انتظار می‌رود وان پلاس به زودی سری ۹ خود را در ماه دسامبر روانه‌ی بازارهای جهانی کند، شایعات حکایت از این دارند که یک دستگاه دیگر به سری ۹ اضافه خواهد شد و آن وان پلاس 9E است. فعلا مشخصاتی از گوشی جدید وان پلاس منتشر نشده، اما وب سایت ساخت تجهیزات جانبی اسپیگن وجود آن را تایید کرده است.

نام‌های بزرگی همچون Spigen به ندرت پیش می‌آید که در مورد چنین اطلاعاتی اشتباه کنند چراکه اطلاعات دستگاه‌های آینده را قبل از ورود رسمی محصول دریافت می‌کنند تا هنگام عرضه‌ی محصول برای فروش لوازم جانبی آماده باشند. در این مورد خاص وان پلاس ۹ ای را می‌بینیم، البته قبلا نام وان پلاس 9R به گوش رسیده بود. به نظر می‌رسد که نام این دستگاه مجال بحث و جدل میان افشا کننده‌های مختلف شده و بعضی روی آر تاکید دارند و بعضی دیگر روی ای. اما فارغ از نام این دستگاه انتظار می‌رود که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۰ با همراه ۸ گیگابایت رم بهره بجوید و همین‌طور ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار کاربر قرار دهد.  

image

این تراشه همان پردازنده‌ی موجود در وان پلاس نورد است و این سوال پیش می‌آید که آیا این دو نسخه همزمان با هم در بازارهای جهانی حضور خواهند داشت یا اینکه وان پلاس فکر دیگری در سر دارد. اگر اینگونه باشد این دوگوشی به رقیب یکدیگر بدل شده و بعید است وان پلاس چنین چیزی بخواهد. هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه‌ی وان پلاس سری ۹ در دست نیست و امید می‌رود که دوشنبه در تاریخ ۸ مارس، اطلاعات بیشتری منتشر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)