خانهاخبار
سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی معرفی شد

سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی معرفی شد

شیائومی از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ رونمایی کرد که شامل ۴ نسخه برای بازارهای جهانی است
۱۳۹۹/۱۲/۱۴

چند ساعت پس از معرفی سری ردمی نوت ۱۰ برای بازار هند، اکنون خبر عرضه‌ی جهانی آن به گوش رسیده است. مدل‌های جهانی چند تغییر کوچک را شامل می‌شوند که یکی از آن‌ها نام گوشی‌ها است. ردمی نوت ۱۰ پرو مکس در هند همان ردمی نوت ۱۰ پرو برای بازارهای جهانی است و ردمی نوت ۱۰ پرو بازار هند قرار است نام ردمی نوت ۱۰ را یدک بکشد، البته بدون دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی. تغییر بعدی اضافه شدن یک گوشی برای بازارهای جهانی است که در ادامه مشخصات و زمان عرضه‌ی آن‌ها را خواهیم گفت.

ردمی نوت ۱۰ پرو Redmi Note 10 Pro

این مدل را می‌توان بهترین گوشی شیائومی در سری ردمی نوت ۱۰ دانست. این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی آمولد بهره می‌برد که نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است و سرعت پاسخگویی به لمس در آن نیز ۲۴۰ هرتز است. این مدل بهترین دوربین را در میان ۴ نسخه‌ی جهانی دارد. این گوشی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HM2 سامسونگ با f/1.9  بهره می‌برد. این حسگر سامسونگ از ترکیب ۹ پیکسل برای ساخت یک پیکسل در عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با f/2.2، یک لنز ۵ مگاپیکسلی تله ماکرو با f/2.4 و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی حسگر اصلی را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی نیز ۱۶ مگاپیکسلی با f/2.45 است.  

image

ردمی نوت ۱۰ پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون 732G با ۶ یا ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند و همین‌طور انرژی آن را یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. امنیت گوشی جدید شیائومی را یک سنسور اثر انگشت که در کناره‌ی گوشی قرار دارد، تامین می‌کند.

ردمی نوت ۱۰ پرو در تاریخ ۸ مارس و با رنگ‌های Onyx Gray، آبی براق و Gradient Bronz عرضه می‌شود. همچنین این گوشی هوشمند با رم‌ ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در دسترس هستند که به ترتیب ۲۷۹ دلار و ۲۹۹ دلار قیمت دارند. یک پیکربندی ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایت نیز در دسترس مشتریان قرار دارد که می‌توانند این مدل را با قیمت ۳۲۹ دلار در اختیار بگیرند. اولین خریداران خوش شانس این گوشی از طریق Aliexpress و در روزهای ۸ و ۹ مارس می‌توانند این گوشی‌ها را با تخفیف دریافت کنند که به ترتیب ۲۴۹، ۲۶۹ و ۲۹۹ دلار برای آن‌ها تمام می‌شود.

ردمی نوت ۱۰ Redmi Note 10

گوشی بعدی شیائومی از یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی برخوردار است که طیف رنگی DCI-P3 را پشتیبانی می‌کند و همین‌طور روشنایی آن در حالت خودکار تا ۱۱۰۰ نیت می‌رسد.

دوربین این گوشی از یک حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با f/1.79 تشکیل شده که یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با f/2.2 و یک جفت سنسور ۲ مگاپیکسلی که یکی از آن‌ها عمق سنج و دیگری برای ماکرو است، حسگر اصلی را همراهی می‌کنند. در جلو نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با f/2.5 وجود دارد که برای عکاسی سلفی است. قلب تپنده‌ی گوشی جدید شیائومی اسنپدارگون ۶۷۸ است که با ۴ یا ۶ گیگابایت رم ترکیب می‌شود و به کاربر خدمت رسانی می‌کند. انرژی ردمی نوت ۱۰ را نیز یک باتری ۵هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین یک سنسور اثر انگشت نیز در کناره‌ی ردمی نوت ۱۰ قرار دارد.  

image

ردمی نوت ۱۰ از تاریخ ۸ مارس در رنگ‌های سفید، خاکستری و سبز و با سه پیکربندی مختلف در دسترس مشتریان قرار دارد. نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت رم و۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه می‌شود و نسخه‌ی ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه نیز با همان قیمت ۱۹۹ دلار عرضه می‌شود. نسخه‌ی کامل‌تر ردمی نوت ۱۰ که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد با قیمت ۲۷۹ دلار عرضه خواهد شد.

ردمی نوت ۱۰ اس Redmi Note 10S

این گوشی شباهت زیادی به ردمی نوت ۱۰ دارد و از همان صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی آمولد، باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۳۳ واتی برخوردار است. تفاوت این گوشی با ردمی نوت ۱۰ در زمینه‌ی دوربین رقم می‌خورد، جایی که نوت ۱۰اس به جای ۴۸ مگاپیکسل از یک حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با f/1.79 بهره می‌برد. دوربین‌های دیگر کاملا با ردمی نوت ۱۰ یکی هستند، یک جفت ۲ مگاپیکسلی و یک ۸ مگاپیکسلی اولترا واید. برای سلفی نیز همان ۱۳ مگاپیکسلی به کاربر خدمت رسانی می‌کند.  

image

تفاوت دیگر نوت ۱۰اس با همتای خود در زمینه‌ی پردازش است، جایی که تراشه‌ی مدیاتک هلیو G95 با ۶ یا ۸ گیگابایت رم حضور دارد و باید دید در عمل کدام مدل گوی سبقت را از دیگری می‌رباید. یک اسکنر اثر انگشت نیز برای امنیت هرچه بیشتر این مدل در کناره‌ی گوشی نصب شده است. ردمی نوت ۱۰اس در ماه آوریل در رنگ‌های خاکستری، آبی اقیانوسی و سفید در دسترس قرار دارد. این مدل نیز در سه پیکربندی مختلف عرضه می‌شود که مدل ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه با قیمت ۲۲۹ دلار و مدل ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ۲۴۹ دلار، عرضه می‌شوند. نسخه‌ی کامل‌تر ردمی نوت ۱۰اس نیز با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ۲۷۹ دلار قیمت دارد.

ردمی نوت ۱۰ ۵جی Redmi Note 10 5G

سرانجام به نسخه‌ی ردمی نوت ۱۰ ۵جی رسیدیم. این نسخه تنها عضو این سری است که از نمایشگر LCD بهره می‌برد و خبری از صفحه نمایش آمولد در آن نیست. اگرچه این نمایشگر در مواردی قادر است نرخ نوسازی را تا ۹۰ هرتز بالا ببرد و هرگاه که لازم باشد آن را تا ۳۰ هرتز نیز کم می‌کند.

قلب تپنده‌ی این گوشی پردازنده‌ی ۷ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ است که با فناوری 5G داخلی و یک دوربین سه گانه‌ با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی همراه شده است. لنز اصلی را دو حسگر عمق سنج و ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند. برای عکاسی سلفی نیز یک حسگر ۸ مگاپیکسلی در اختیار کاربر قرار دارد. ردمی نوت ۱۰ ۵جی دارای یک باتری ۵هزار میلی آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. مانند سایر سری‌های ردمی نوت  ۱۰ این گوشی نیز از اسکنر اثر انگشت در کناره‌ی آن برخوردار است.  

image

این گوشی هوشمند از ماه آوریل و در رنگ‌های خاکستری، آبی و برنز در دسترس قرار دارد. گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ ۵جی با رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود که اولی ۱۹۹ دلار و و دومی نیز ۲۲۹ دلار قیمت دارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)