خانهاخبار
سری هوآوی P50 سیستم تصویرسازی قدرتمندی خواهد داشت

سری هوآوی P50 سیستم تصویرسازی قدرتمندی خواهد داشت

بر اساس گزارشی تازه، به نظر می‌رسد که هوآوی بیش از پیش روی دوربین سری بعدی پرچمداران خود تمرکز کرده و آن را با قابلیت‌های جدید و ظاهری تازه روانه بازار می‌کند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

افشاگری از شبکه اجتماعی چینی ویبو به نام Changan Digital King اطلاعات تازه‌ای را درباره سری P50 هوآوی به اشتراک گذاشته و می‌گوید این خانواده از نسل جدیدی از سیستم تصویرسازی بهره می‌برد. به‌علاوه، هوآوی تغییرات قابل توجهی را در زمینه طراحی ماژول دوربین این دستگاه اعمال کرده است.

او می‌گوید هوآوی در تولید سری P50 دوباره با Leica همکاری کرده و این بار قابلیت‌های بیشتر و تمرکز جدی‌تری را روی طراحی ظاهری آن شاهد خواهیم بود. در مجموع به نظر می‌رسد که هوآوی جهش بزرگی را نست به نسل قبلی انجام داده است. در حال حاضر، اکثر پرچمداران بازار لنزهای دوربین اصلی خود را درون ماژول مستطیلی قرار داده‌اند.

اکانت افشاگر onLeaks قبلا تصویری از P50 پرو را منتشر کرده بود که وجود نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع آبشاری با ابعاد ۱۵۹ در ۷۳ میلی‌متری را نشان می‌داد. اطراف این صفحه حاشیه‌های بسیار کمی دیده می‌شد و از حفره‌ای قرصی‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی استفاده شده بود.

طبق گزارش‌های جدید، سری P50 می‌تواند سه مدل داشته باشد. اکانت افشاگر Teme می‌گوید مدل کوچک‌تر ۶.۲ اینچی، مدل متوسط ۶.۶ اینچی و مدل بزرگ‌تر ۶.۸ اینچی خواهند بود. این سه مدل باید با اسامی پی ۵۰، پی ۵۰ پرو و پی ۵۰ پرو پلاس به بازار بیایند. سری P در کل معمولا دوربین جمع‌وجوری دارد و P50 هم نباید از این قاعده مستثنی باشد.

علاوه بر این، گفته شده که P50 از بلندگوی دم گوشی استانداردی استفاده می‌کند. هوآوی در سری P40 از فناوری جدیدی استفاده می‌کرد که صدا را از طریق تعلیق مغناطیسی از صفحه انتقال می‌داد. در حال حاضر اطلاعات دیگری درباره مشخصات فنی یا زمان عرضه خانواده در دسترس نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)