خانهاخبار
قابلیتی کاربردی به واتس اپ اضافه می‌شود

قابلیتی کاربردی به واتس اپ اضافه می‌شود

پیام رسان واتس اپ به زودی به یک ویژگی مهم مجهز می‌شود.
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

در‌آخرین نسخه آزمایشی پیام رسان واتس اپ، امکان بی صدا کردن ویدئوها پیش از ارسال در اختیار استفاده کنندگان از نسخه بتای واتس اپ فراهم شده است. به این ترتیب می‌توانید ویدئوهای خود را پیش از ارسال، میوت کرده و آن‌ها را بدون صدا برای دیگران ارسال نمایید.

این تغییر ابتدا توسط WABetaInfo و در کدهای نسخه جدید کشف شد، اما حالا این ویژگی در اختیار تمامی استفاده کنندگان از نسخه‌های بتای واتس اپ قرار گرفته است. زمانی که شما به آخرین نسخه آزمایشی واتس اپ آپدیت کنید، امکان بی صدا کردن ویدئوها در هنگام ارسال برای شما فراهم خواهد شد.

ساز و کار این روش فوق العاده ساده است. کافی است تا اپلیکیشن واتس را باز کنید. وارد چت با شخص مورد نظر شوید. ویدئوی دلخواه خود را انتخاب و پیش از ارسال، روی دکمه کوچک Mute یا آیکون اسپیکر که در قسمت زیرین نوار تایم لاین قرار گرفته، ضربه بزنید. به این ترتیب صدا از روی فایل ویدئویی به راحتی برداشته شده و شخص دریافت کننده، تنها یک ویدئوی بدون صدا را تماشا خواهد کرد.

image

 

یکی از بزرگ ترین امکانات این ویژگی، این است که شما برای بی صدا کردن ویدئوها، نیاز نیست تا ابتدا آن را توسط اپلیکیشن واتس اپ ضبط کرده و سپس صدای آن را حذف کنید. به این ترتیب به راحتی می‌توانید هر ویدئویی را از گالری خود انتخاب کرده، صدای آن را حذف و برای شخص مورد نظر ارسال نمایید. اگر شما ویدئوهای زیادی را از طریق واتس اپ برای دیگران ارسال می‌کنید، این ویژگی برای شما به شدت کاربردی خواهد بود. چرا که بسیاری از فایل‌های تصویری، نیازی به صدا نخواهند داشت و تنها روند پیش رفتن ویدئو برای شخص دریافت کننده اهمیت دارد.

وب سایت WABetaInfo مدعی شده است که نسخه v2.21.3.13 که در حال حاضر به صورت آزمایشی در اختیار بتا تسترها قرار گرفته، حاوی این ویژگی است که در بسیاری از کشورها، در دسترس کاربران قرار گرفته است. لذا برای برخورداری از آن، باید نسخه آزمایشی این پیام رسان را دانلود و روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)