خانهاخبار
اولین موج از Motorola Edge S تنها در دو دقیقه به فروش رسید

اولین موج از Motorola Edge S تنها در دو دقیقه به فروش رسید

استقبال خوب کاربران، سری اول موتو اج اس را به پایان رساند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۱

هفته گذشته، محصول جدید موتورولا با نام Edge S در کشور چین عرضه شد. این محصول با زبان طراحی متفاوت نسبت به محصول سال گذشته، یعنی موتورولا اج و مدل پلاس آن، با استقبال خوبی از جانب کاربران چینی روبرو شد. این گوشی هوشمند با نمایشگر 6.7 اینچی LCD با رزولوشن 2520 × 1080 پیکسلی و نسبت ابعاد تصویر 21:9 همراه است و نرخ رفرش 90 هرتزی را نیز با خود یدک می‌کشد. در زیر این صفحه نمایش، پردازنده اسنپدراگون 870 را می‌بینیم که نسبت به Snapdragon 865+ کمی پرقدرت‌تر شده است.

image

 

موتورولا برای محصول جدید خود با نام Edge S، سه کانفیگ زیر را در نظر گرفته است:

  • حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی با قیمت 309 دلار
  • حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی با قیمت 371 دلار
  • حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی با قیمت 432 دلار

در پشت بدنه، دوربین چهارگانه را شاهد هستیم که از ترکیب لنزهای زیر ساخته شده است:

  • لنز اصلی 64 مگاپیکسلی
  • لنز اولترا واید 16 مگاپیکسلی
  • لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق
  • سنسور ToF

برای علاقمندان سلفی، لنزهای 8 مگاپیکسلی اصلی و 16 مگاپیکسلی اولترا واید در نظر گرفته شده است. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع 20 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. اما به عنوان نکته هیجان انگیز ماجرا، باید به امکان مانیتور کردن ضربان قلب کاربر از طریق اسکن رگ‌های خونی اشاره کرد.

image

 

گوشی هوشمند موتورولا اج اس هفته گذشته در رنگ‌های آبی و نقره‌ای در کشور چین عرضه شد. در وب سایت Weibo، مسئولان موتورولا اعلام کردند که سری اول این محصول تنها در دو دقیقه به پایان رسید که طبق اعلام آن‌ها، این محموله شامل 10 هزار اسمارت فون Motorola Edge S بود. به این ترتیب در هر ثانیه بیش از 83 گوشی هوشمند جدید موتورولا توسط کاربران خریداری شده است. موج فروش بعدی این محصول، در تاریخ نهم فوریه مصادف با بیست و یکم بهمن ماه در کشور چین آغاز می‌شود.

تا پیش از پایان سه ماهه جاری، پیش بینی می‌شود که موتورولا محصول جدید خود را در کشورهای دیگر نیز عرضه کند که احتمالا این گوشی هوشمند، با نام Motorola G100 در سایر نقاط دنیا شناخته خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)