خانهاخبار
رندرهای Galaxy A52 5G رنگ‌های آن را مشخص کرد

رندرهای Galaxy A52 5G رنگ‌های آن را مشخص کرد

رنگ‌های بدنه محصول جدید سامسونگ در تصاویر رندر شده مشخص شد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۸

رندرهای خبری محصول جدید سامسونگ با نام Galaxy A52 5G که هفته گذشته منتشر شد، زبان طراحی بدنه این محصول را به صورت کامل افشا کرد. اما امروز با نگاهی به یک تصویر 360 درجه، رنگ بندی این گوشی هوشمند در چهار رنگ مختلف را شاهد هستیم.

image

 

این تصاویر رندر شده توسط یک شخص معروف در حوزه افشاسازی،‌ یعنی ایوان بلس منتشر شده که نام‌های آن‌ها نیز به ترتیب به صورت زیر اعلام شده است:

  • Awesome Black
  • Awesome White
  • Awesome Violet
  • Awesome Blue

تصاویر این چهار رنگ را در گالری زیر می‌توانید مشاهده کنید:

 

اولین تصویر رندر شده از Galaxy A52 5G که اواخر دسامبر در رسانه‌های خبری منتشر شد، گویای این موضوع بود که محصول یاد شده از بدنه‌ای با حالت منشور مانند برخوردار خواهد بود. اما تصاویر منتشر شده که امروز شاهد آن هستیم، زبان طراحی و سبک و سیاق این گوشی هوشمند را به صورت کامل به معرض نمایش گذاشته است.

image

 

بد نیست بدانید که تا به این لحظه، هنوز اطلاعات دقیق و موثقی از سوی سامسونگ در مورد گوشی هوشمند Galaxy A52 5G در اختیار رسانه‌های خبری قرار نگرفته است. اما بر اساس اطلاعاتی که از حضور این اسمارت فون در گیک بنچ و گواهی صادر شده توسط TENNA به دست آمده، مشخصات سخت‌افزاری این محصول به شرح زیر اعلام شده است:

  • نمایشگر 6.5 اینچی آمولد
  • سنسور اسکنر اثر انگشت تعبیه شده درون صفحه نمایش
  • تراشه اسنپدراگون 750G
  • 6 یا 8 گیگابایت رم

همچنین در انتها باید به این موضوع اشاره کنیم که مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی به عمل می‌آورد.

با اطلاعات و مشخصات سخت‌افزاری اعلام شده در این مطلب که از آن‌ها یاد کردیم، به نظر شما آیا گلکسی A25 5G سامسونگ می‌تواند مانند سایر محصولات سری A عملکرد خوب و مثبتی از خود بر جای گذارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد متین

۱۳۹۹/۱۱/۱۹
چقدر جای ناچ دوربین سلفی فاصله داره با لبه ی بالا !!!! گند زده با اون جایی که طراحی کرده برای دوربین سلفی

حسین

۱۳۹۹/۱۱/۱۹
چه جالب بود .ممنون

حسینی

۱۳۹۹/۱۱/۱۸
متاسفانه سامسونگ با این مشخصات خوب در سایز کوچک 5 اینچ .... تولید نمی کند و همه گوشیها در سایز بزرگتر هستند و چراغ اعلان نوتیفیکشن هم در محصولات پایین رده تعبیه نمی کند ....