خانهاخبار
مدیرعامل آنر: انتظار داریم همکاری با گوگل به‌زودی دوباره آغاز شود

مدیرعامل آنر: انتظار داریم همکاری با گوگل به‌زودی دوباره آغاز شود

مدیرعامل شرکت آنر در مصاحبه‌ای تازه اعلام کرده که با گوگل در حال مذاکره است و انتظار دارد که همکاری‌های خود را دوباره با آن‌ها ادامه دهد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

مدیرعامل آنر، جورج ژائو، اخیرا در گفتگویی اختصاصی با نشریه South China Morning Post، تایید کرده که آن‌ها با گوگل در حال مذاکره هستند و انتظار دارند که به‌زودی همکاری‌های خود را با این شرکت از سر بگیرند. این شرکت هفته پیش از همکاری مجدد با کوآلکام، اینتل، مدیاتک، AMD و چند شرکت دیگر خبر داده بود. با این حال، همکاری با گوگل همچنان یکی از مهم‌ترین اثرات را در محصولات آنر خواهد داشت.

تلفن‌های آنر بدون خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل با مشکلاتی مهمی در زمینه رقابت در بازارهای اروپایی مواجه شده‌اند. این شرکت قبل از تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی رشد بسیار سریعی در بازارهای اروپایی داشت، اما در حال حاضر کاربران اقبالی نسبت به محصولات آن‌ها نشان نمی‌دهند.

آقای ژائو در پاسخ به این سوال که آیا او از بابت اثر محدودیت‌های تجاری آمریکا بر آنر نگرانی است یا نه، گفت: «هیچ دلیلی برای اعمال محدودیت بر یک شرکت الکترونیکی بسیار معمولی وجود ندارد. ما تابع قوانین تجاری بین‌المللی شامل پرداخت حقوق مالکیت فکری، مالیات و غیره هستیم. ما بخشی ویژه را به تنظیم رفتارهای هر یک از اجزای شرکت اختصاص داده‌ایم.»

فعلا هیچ اطلاعات موثقی درباره زمان آغاز مجدد همکاری آنر و گوگل در دسترس نیست و نمی‌دانیم که گوشی جدید V40 در خارج از چین با خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل به بازار می‌آید یا نه. آنر چند ماه پیش از هوآوی جدا شد تا مسیر ماجراجویی‌های خود را به‌صورت مستقل دنبال کند. این شرکت حالا تحت تملک یک کنسرسیوم چینی قرار دارد و ظاهرا از گزند تحریم‌های ایالات متحده آمریکا رها شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)