خانهاخبار
شیائومی احتمالا مدل جدیدی از می 10 را با اسنپدراگون 870 عرضه می‌کند

شیائومی احتمالا مدل جدیدی از می 10 را با اسنپدراگون 870 عرضه می‌کند

بر اساس گزارش افشاگر معروف چینی، ظاهرا شیائومی در حال کار روی نسخه تازه‌ای از Mi 10 است که از چیپست اسنپدراگون 870 کوآلکام استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۱۱/۸

شیائومی چند هفته پیش از پرچمدار جدید خود با نام می ۱۱ رونمایی کرد، ولی احتمالا کار این شرکت هنوز با سری می ۱۰ تمام نشده است. افشاگر معروف شبکه اجتماعی ویبو، Digital Chat Station، در پست تازه‌ای می‌گوید شیائومی مشغول کار روی می ۱۰ تازه‌ای با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ است.

تاکنون تمامی مدل‌های سری می ۱۰ از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کردند، در نتیجه این مدل می‌تواند خاص‌تر و سریع‌تر باشد. اسنپدراگون ۸۷۰ تراشه‌ای تازه از شرکت کوآلکام است که همین چند وقت پیش معرفی شد. این تراشه کمی از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس قوی‌تر شده و سرعت کلاک آن به جای ۳.۱ گیگاهرتز حالا به ۳.۲ گیگاهرتز می‌رسد.

متاسفانه این افشاگر هنوز نام یا پسوند دقیق مدل جدید می ۱۰ را فاش نکرده، ولی این اولین باری نیست که در شایعات از کار شیائومی روی موبایلی با اسنپدراگون ۸۷۰ می‌شنویم. خود کوآلکام مدتی قبل گفته بود که تراشه جدید آن‌ها روی پرچمداری از شرکت شیائومی به بازار می‌آید. از دیگر برندهایی که قرار است از اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده کنند می‌توانیم به وان پلاس، اوپو و موتورولا اشاره کنیم.

سایر مشخصات این مدل جدید از می ۱۰ احتمالا مشابه قبل باقی می‌ماند. این دستگاه باید نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ سیمی ۳۰ واتی داشته باشد. Digital Chat Station باور دارد که قیمت این محصول چیزی در حدود ۵۴۰ دلار خواهد بود تا حتی از مدل عادی می ۱۰ با قیمت ۶۱۸ دلاری ارزان‌تر باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)