خانهاخبار
اسمارت فون vivo S7t با پردازنده دیمنسیتی 820 معرفی خواهد شد

اسمارت فون vivo S7t با پردازنده دیمنسیتی 820 معرفی خواهد شد

محصول جدید کمپانی ویوو، از تراشه اخیر Dimensity بهره می‌گیرد.
۱۳۹۹/۱۱/۵

شرکت vivo در ماه آگوست سال گذشته میلادی (2020) از گوشی هوشمند S7 5G رونمایی کرد و پس از آن، در ماه نوامبر نیز S7e 5G را معرفی و روانه بازار کرد. حالا اکانت Digital Chat Station که از جمله موارد سرشناس در حوزه افشاسازی اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آید، اعلام نموده که عضو جدیدی از سری S7 شرکت ویوو در دست توسعه بوده و با نام S7t در آینده نزدیک به همراه پردازنده دیمنسیتی 820 معرفی خواهد شد.

این منبع معتقد است که اکثر مشخصات سخت‌افزاری vivo S7t مانند نمایشگر 6.44 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس، سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون صفحه نمایش و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع 33 واتی، مانند نسل پیشین، یعنی S7 به قوت خود باقی مانده است.

image

 

این محصول جدید ویوو به صورت کلی به پنج لنز مختلف مجهز است که آن‌ها را در این قسمت معرفی خواهیم کرد:

  • لنز 44 مگاپیکسلی واید و لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید به عنوان سلفی در بالای نمایشگر
  • لنز 64 مگاپیکسلی اصلی
  • لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید
  • سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی

گوشی هوشمند vivo S7 5G در دو مدل زیر به دنیای تکنولوژی معرفی شد و به این ترتیب، پیش بینی می‌شود که S7t نیز با چنین مشخصاتی رونمایی شود:

  • مدل اول: مجهز به هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی
  • مدل دوم: مجهز به هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی

همچین vivo S7 5G به صورت پیش فرض با اندروید 10 در اختیار کاربران قرار گرفت، اما پیش بینی میشود که vivo S7t با یازدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید همراه باشد.

با توجه به مشخصات عنوان شده برای این محصول، نظرتان در مورد محصول جدید کمپانی ویوو چیست؟ آیا این اسمارت فون می‌تواند با محصولات تولید شده توسط کمپانی‌های دیگر وارد رقابت شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)