خانهاخبار
رندرهای CAD گلکسی تب A 8.4 2021 سامسونگ منتشر شد

رندرهای CAD گلکسی تب A 8.4 2021 سامسونگ منتشر شد

در این مطلب، شاهد تصاویر CAD جدیدترین تبلت سامسونگ خواهیم بود.
۱۳۹۹/۱۱/۴

ظاهرا در کنار گلکسی تب اس 7 لایت، مهندسان و طراحان سامسونگ در حال کار روی یک تبلت مقرون به صرفه با حداقل مشخصات سخت‌افزاری هستند. احتمالا نام این محصول Galaxy Tab A 8.4 (2021) خواهد بود که به عنوان ادامه دهنده مسیر موفق محصول پیشین، یعنی Galaxy Tab A 8.4 (2020) معرفی می‌شود. تبلت یاد شده در ماه مارچ سال گذشته میلادی به دنیای تکنولوژی معرفی شد و لذا پیش بینی می‌شود که نسخه جدید آن هم در ماه مارچ سال جاری، رونمایی شود.

image

 

در حالی که منتظر تاریخ معرفی رسمی این محصول هستیم، از طرفی تصاویر CAD رندر شده از این محصول امروز در رسانه‌های خبری منتشر شد.

image

 

به این ترتیب زبان طراحی این محصول تا حد زیادی لو رفته است. لبه‌های منحنی شکل، حاشیه‌های کوچک اطراف نمایشگر، تک دوربین قرار گرفته در پشت بدنه و فقدان دکمه‌های فیزیکی در قسمت جلوی نمایشگر، از جمله مواردی است که از این تصاویر می‌توان دریافت. از آن جا که با یک تبلت مقرون به صرفه روبرو هستیم، لذا نبود سنسور تشخیص اثر انگشت جای تعجبی برای هیچ کس باقی نمی‌گذارد. از لحاظ زبان طراحی، به نظر می‌رسد که نسبت به نسل پیشین شاهد تغییراتی نخواهیم بود.

image

 

پیش بینی می‌شود که Galaxy Tab A 8.4 (2021) با ابعاد 7 × 125.2 × 201.9 میلیمتری همراه باشد که در مقایسه با نسل پیشین (7.1 × 125.2 × 202 میلیمتر)، شاهد تغییر آنچنان زیادی نیستیم. همچنین مانند نسخه 2020 این محصول، در قسمت بالا و پایین بدنه، درگاه 3.5 میلیمتری جک هدفون و درگاه شارژ USB Type-C نیز دیده می‌شود.

مطمئنا همزمان با نزدیک تر شدن به زمان معرفی رسمی از این محصول، اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن در رسانه های خبری منتشر خواهد شد که به محض روی دادن چنین اتفاقی، شما را در جریان قرار خواهیم داد. پس همواره با رسانه جی اس ام همراه باشید تا اتفاقات روز دنیای تکنولوژی، لحظه به لحظه در اختیارتان قرار گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)