خانهاخبار
دینابوک از سه لپ‌تاپ جدید با پردازنده‌های اینتل پرده برداشت

دینابوک از سه لپ‌تاپ جدید با پردازنده‌های اینتل پرده برداشت

برند ژاپنی Dynabook امروز در رویداد CES 2021 از سه محصول جدید رونمایی کرد که دو تا از پردازنده‌های نسل یازدهم و یکی از پردازنده نسل دهم اینتل استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳

برند تولیدکننده ژاپنی کامپیوترهای شخصی Dynabook که حالا ترکیبی از گروه توشیبا و شارپ به حساب می‌آید، امروز در نمایشگاه CES 2021 از سه محصول جدید با پردازنده‌های اینتل رونمایی کرد. این محصولات از ماه آینده عرضه می‌شوند و بازارهای تجاری و آموزشی را هدف قرار می‌دهند.

این محصولات شامل دو دستگاه به نام‌های Tecra A30-J و Satellite Pro L50-J هستند که از نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل و حافظه DDR4 استفاده می‌کنند. همچنین دستگاه سومی به نام Satellite Pro C40-G معرفی شده که از پردازنده نسل دهم اینتل سلرون و حافظه حداکثر ۱۶ گیگابایتی DDR4 بهره می‌برد.

image

هر سه لپ‌تاپ جدید دینابوک با قابلیت حمل‌پذیری بالا ساخته شده‌اند و وزنی بین ۱.۲ تا ۱.۷ کیلوگرم دارند و عمر باتری‌شان حدود ۸ تا ۱۴ ساعت است. این محصولات می‌توانند پاسخگوی کارمندان بخش‌های مختلف و دانشجویان باشند چون بدنه‌ای محکم و پوشش ویژه ضدباکتریایی دارند.

هر سه دستگاه در زمینه ارتباطات با درگاه‌های متنوعی ارائه می‌شوند. همگی آن‌ها یک درگاه USB-C، یک درگاه HDMI و یک داک اضافه USB-C دارند. C40-G و A30-J همچنین از دو درگاه USB 3.1 و L50-J از سه درگاه USB 3.1 بهره می‌برند.

دیمین جائوم، مدیر شعبه اروپایی دینابوک، در خلال رویداد این شرکت در CES 2021 گفت: «هدف ما استفاده از جدیدترین و مناسب‌ترین فناوری‌ها برای توانمندسازی طیف گسترده مشتریان در امور روزمره آن‌هاست. به همین دلیل سعی داریم دامنه محصولات مجهز به نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل را توسعه دهیم و در عین حال با کمک نسل دهم پردازنده‌های اینتل محصولات ارزان‌تری شبیه C40-G عرضه کنیم.»

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)