خانهاخبار
شایعه: ایرپادز پرو 2 و آیفون SE 3 در ماه آوریل معرفی می‌شوند

شایعه: ایرپادز پرو 2 و آیفون SE 3 در ماه آوریل معرفی می‌شوند

وب‌سایت ژاپنی MacOtakara در گزارش تازه‌ای می‌گوید اپل در حال آماده‌سازی ایرپادز پرو بعدی و آیفون SE جدیدی است که می‌خواهد آن‌ها را در ماه آوریل 2021 معرفی کند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲

جدیدترین گزارش وب‌سایت MacOtakara به نقل از منابع زنجیره تامین می‌گوید اپل مشغول کار روی ایرپادز پرو و آیفون SE جدید است و این محصولات را در ماه آوریل ۲۰۲۱ معرفی می‌کند. این گزارش مدعی است که ایرپادز پرو کیس شارژر متفاوتی خواهد داشت ولی فعلا اطلاعاتی پیرامون آیفون SE بعدی در دسترس نیست.

ایرپادز پرو ۲

منابع زنجیره تامین چینی اپل می‌گویند نسل دوم ایرپادز پرو از طراحی جدیدی برای کیس شارژر خود استفاده می‌کند. ضخامت این کیس احتمالا همان ۲۱ میلی‌متر باقی می‌ماند، اما ارتفاع و پهنای آن به ۴۶ و ۵۴ میلی‌متر می‌رسد. اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، می‌توانیم به کیس شارژر ایرپادز پرو اشاره کنیم که ارتفاع و پهنای آن به ترتیب ۴۵.۲ و ۶۰.۶ میلی‌متر بود. این تفاوت هرچند زیاد نیست ولی بالاخره از تغییری در طراحی خبر می‌دهد.

image

در حال حاضر جزئیات دیگری پیرامون مشخصات نسل دوم ایرپادز پرو در دسترس نیست. نشریه بلومبرگ قبلا گفته بود که ایرپادز پرو ۲ طراحی جمع‌وجورتری خواهد داشت و دسته نسل قبلی را کنار می‌گذارد. این نشریه می‌گفت طرحی که در آزمایش‌ها مشاهده شده ظاهری گردتر دارد که بهتر گوش کاربر را می‌پوشاند. احتمالا منظور آن‌ها چیزی شبیه محصولات سامسونگ و آمازون است.

با این حال، بلومبرگ متذکر شده بود که این طراحی هنوز قطعی نشده چون چالش‌هایی در زمینه جایگذاری قطعات در این بسته‌بندی کوچک‌تر به وجود آمده است. اگر گزارش MacOtakara درست باشد، ایرپادز پرو ۲ می تواند در ماه آوریل از راه برسد.

آیفون SE

در بخش دیگر گزارش این وب‌سایت ژاپنی گفته شده که نسل سوم آیفون SE هم ممکن است در ماه آوریل رونمایی شود. البته عملا هیچ اطلاعات دیگری درباره این دستگاه ارائه نشده است. اگر چنین اتفاقی بیفتد، نسل سوم آیفون SE دقیقا یک سال پس از معرفی نسل دوم آن رونمایی می‌شود.

شایعات حاکی از آن‌اند که اپل مشغول کار روی آیفون SE جدیدی با نمایشگر بزرگ‌تر ۵.۵ اینچی و ظاهری شبیه آیفون ۸ پلاس است. با این حال، گفتنی است که تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل، مینگ چی کو قبلا گفته بود که در نیمه اول سال ۲۰۲۱ خبری از آیفون SE بعدی نخواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)