خانهاخبار
توییک جیلبریک: زیبایی بخشیدن به صفحه هوم و لاک اسکرین آیفون

توییک جیلبریک: زیبایی بخشیدن به صفحه هوم و لاک اسکرین آیفون

با نصب این توییک، جلوه زیبایی به صفحه آیفون خود ببخشید.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به پروانه‌ها دارید، نصب توییک ButtetflyEffect مطمئنا شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. این توییک توسط یکی از توسعه دهندگان سیستم عامل آی او اس به نام Pixelomer طراحی و توسعه یافته است.

پس از نصب این توییک، در صفحه هوم و لاک اسکرین آيفون شما، پروانه‌هایی به پرواز در می‌آیند که از پایین صفحه آغاز به حرکت کرده و از قسمت بالایی نمایشگر، خارج می‌شوند. سرعت حرکت و ابعاد این پروانه‌ها به گونه‌ای است که نه مزاحمتی برای دیدن والپیپر اصلی گوشی ایجاد می‌کنند و نه به قدری آرام است که نگاه شما را به خود جلب کند.

به یاد داشته باشید که توییک ButterflyEffect تنها روی صفحاتی که حاوی والپیپر هستند (مانند هوم اسکرین یا لاک اسکرین) به نمایش گذاشته می‌شود. به این ترتیب هنگام کار با اپلیکیشن‌ها یا رفتن به قسمت تنظیمات (اپلیکیشن Settings) این پروانه‌ها مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهند کرد. در تصویر متحرک زیر، می‌توانید نمونه‌ای از کاربرد این توییک را مشاهده نمایید.

image

 

پس از نصب توییک ButterflyEffect تنظیمات مربوط به آن مانند تصویر زیر در اپلیکیشن Settings اضافه خواهد شد:

image

 

به این ترتیب شما تنظیمات زیر را می‌توانید مطابق سلیقه خود تغییر دهید:

  • فعال یا غیر فعال کردن توییک ButterflyEffect
  • فعال یا غیر فعال کردن پروانه‌های اول
  • فعال یا غیر فعال کردن پروانه‌های دوم
  • فعال یا غیر فعال کردن پروانه‌های سوم

در نگاه اول، ممکن است اضافه شدن این پروانه‌ها به صورت پیش فرض آنچنان شما را شگفت زده نکند. اما نکته جالب اینجاست که می‌توانید آیتم‌های دلخواه‌تان را به آدرس زیر اضافه نمایید:

/Library/ButterflyEffect/Butterflies

همچنین نکته دیگر که جذاب به نظر می‌رسد، این است که مواردی که می‌توانید به آدرس یاد شده اضافه نمایید، لزوما نباید پروانه باشند. به این ترتیب می‌توانید هر آیتم دیگر که دلخواه‌تان است را به این قسمت اضافه کرده و متحرک شدن آن‌ها را به تماشا بنشینید.

توسعه دهنده توییک ButterflyEffect تا حد ممکن تلاش کرده است تا استفاده از این توییک، باعث بالا رفتن مصرف زیاد باتری دستگاه نشود. اما مانند سایر توییک‌ها، متحرک بودن آن در پس زمینه باعث اندکی افزایش مصرف باتری می‌شود.

توییک ButterflyEffect به صورت رایگان در سورس Packix برای دانلود قرار گرفته است. دارندگان آیفون‌ها با سیستم عامل آی او اس 6، 8، 9، 10، 11، 12، 13 و آی او اس 14 می‌توانند با خیال راحت این توییک را روی آيفون خود نصب نمایند. متأسفانه بنا به دلایلی، توییک ButterflyEffect از سیستم عامل آی او اس 7 پشتیبانی به عمل نمی‌آورد. در نهایت باید به این نکته جذاب اشاره کنیم که توسعه دهنده این توییک، آن را در صفحه گیت هاب خود به رایگان به اشتراک گذاشته است که می‌توانید در صورت تمایل، به کدهای آن دسترسی داشته باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)