خانهاخبار
از اینستاگرام برای ایجاد و تقویت برند تجاری یا شخصی‌تان استفاده کنید!

از اینستاگرام برای ایجاد و تقویت برند تجاری یا شخصی‌تان استفاده کنید!

اینستاگرام پلتفرمی ایده آل برای شروع و یا گسترش فعالیت حرفه‌ای و تجارت شماست. این اپلیکیشن محبوب که بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و گسترده‌ترین شبکه‌ی اجتماعی محسوب می‌شود، به خوبی می‌تواند نقش یک بازاریاب حرفه‌ای را برای شما ایفا کند. اینستاگرام امکانات خوبی برای صفحه‌های تجاری در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اما سوال این است آیا شما شیوه‌ای صحیح استفاده از این شبکه اجتماعی را می‌دانید؟
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
image

از اینستاگرام برای ایجاد و تقویت برند تجاری یا شخصی‌تان استفاده کنید!

اینستاگرام پلتفرمی ایده آل برای شروع و یا گسترش فعالیت حرفه‌ای و تجارت شماست. این اپلیکیشن محبوب که بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و گسترده‌ترین شبکه‌ی اجتماعی محسوب می‌شود، به خوبی می‌تواند نقش یک بازاریاب حرفه‌ای را برای شما ایفا کند. اینستاگرام امکانات خوبی برای صفحه‌های تجاری در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اما سوال این است آیا شما شیوه‌ای صحیح استفاده از این شبکه اجتماعی را می‌دانید؟

برای شناخت بیشتر پلتفرمی که حدود دو ماه پس از راه‌اندازی نزدیک به یک میلیون کاربر فعال داشت و این روند صعودی تا سپتامبر 2011، با شیب قابل توجهی ادامه یافت، کتاب قدرت اینستاگرام نوشته‌ی جیسون میلز یکی از بهترین آثاری است که می‌توان خواند. این کتاب شگفت‌انگیز که در زمینه‌ی بازاریابی در اینستاگرام تألیف شده است، به صورت گام به گام تمامی نکات مهم و ضروری برای فعالیت تاثیرگذار و مطلوب در آن را به شما ارائه می‌دهد.

کتاب قدرت اینستاگرام (Instagram power) نوزده فصل واضح و ساده، جیسون مایلز (Jason Miles) چارچوب مشخصی برای شما مشخص کرده است و پیروی از دستوراتش چندان کار سختی نیست. این کتاب از ساده‌ترین مسائل شروع می‌کند و حتی ایجاد یک حساب کاربری را هم برای شما توضیح می‌دهد. شما ممکن است این مسائل را بدانید، اما نگران نباشید این کتاب حتی برای کاربران حرفه‌ای اینستاگرام هم نکات جالبی دارد.

استراتژی‌های اثبات شده از متخصصین پیشتاز اینستاگرام که در کتاب قدرت اینستاگرام به صورت کامل بیان شده، شما را قادر خواهد ساخت تا اکانت خود را به صورت حرفه‌ای بسازید و روش‌های عملی و سودمندی را معرفی خواهد کرد تا بتوانید از پلتفرم اینستاگرام به عنوان ابزار بازاریابی استفاده کنید. کتاب قدرت اینستاگرام شامل جدیدترین نکات، ابزارها و اطلاعات در مورد اینستاگرام است.

این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از ویژگی‌های جدید اینستاگرام استفاده کنید شامل ابزار تحلیل و آمار اینستاگرام، تلویزیون IGTV، پست با قابلیت خرید، استوری و تبلیغات در اینستاگرام.

برای خرید و دانلود کتاب قدرت اینستاگرام شما می‌توانید به سایت و یا اپلیکیشن کتابراه مراجعه کنید و این اثر جادویی را با مبلغی بسیار کمتر از نسخه چاپی دریافت کنید. فراموش نکنید که کتابراه دارای تخفیفات ویژه‌ای از جمله بخش آخرهفته با کتابراه هست که در آن تا ۱۰۰٪ تخفیف، بر روی کتاب‌ها اعمال خواهد شد و می‌توانید با قیمت‌های استثنایی اقدام به خرید کتاب کنید. شما می‌توانید اپلیکیشن کتابراه را برای دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک یا کتاب صوتی و همچنین دسترسی به چندین هزار کتاب رایگان نصب کنید.

 

در کتاب قدرت اینستاگرم خواهید آموخت که:

-  برنامه بازاریابی مؤثر برای این پلتفرم طراحی کنید.

-  پست قابل خرید (تگ خرید) در اینستاگرام ایجاد کنید.

-  از بروز مشکلات معمول جلوگیری کنید.

image

جملات برگزیده کتاب قدرت اینستاگرام:

-  هرگز برای شروع زندگی جدیدتان خیلی دیر نیست.

-  من هشتگ‌ها را دوست دارم چون شبیه کلوچه هستند.

-  کسانی شادتر هستند که برای دیگران بیشتر کار می‌کنند.

-  اگر شما شجاعت شروع کردن دارید، شما شجاعت موفقیت را دارید.

-  بازاریابی یعنی گفتن یک داستان درباره ارزش‌های خودتان است تا به وسیله افرادی که می‌خواهند به شما پول بدهند تکرار و تشدید شود.

 

با جیسون مایلز نویسنده کتاب قدرت اینستاگرام بیشتر آشنا شویم:

جیسون مایلز نویسنده، مشاور و کارآفرین است. وی قبلا به عنوان محبوب‌ترین مربی تجارت الکترونیک در سایت Udemy بوده و استاد و مشاور بازاریابی آنلاین در دانشگاه شمال غربی در سیاتل واشنگتن است.

جیسون فروش آنلاین خود را به همراه همسرش از میز آشپزخانه در سال 2008 شروع کرد و سایت او اکنون (سال 2020) بر اساس ترافیک سایت با بیش از 650000 بازدید در ماه، در بین 1000 سایت برتر Shopify قرار دارد و به طور متوسط ​​60000 فروش در ماه دارد.

 

در بخشی از کتاب قدرت اینستاگرام می‌خوانیم:

کاربران می‌توانند در تب جستجوگر (Explore) با استفاده از نوار جستجو، بر اساس دسته‌ها و یا به سادگی با مرور تصاویر و ویدیوهای محبوب، پیمایش کنند. بیایید به طور خلاصه این گزینه‌ها را مرور کنیم.

اول، شما می‌توانید روی نوار ابزار جستجو ضربه بزنید و به دنبال افراد، هشتگ‌ها یا مکان‌ها بروید. با قابلیت جستجو بازی کنید تا یاد بگیرید چگونه رفتار کنید و سپس تلاش‌های خود را برای بهینه سازی نتایج ارتقاء دهید. اگر می‌خواهید یک اکانت شخصی یا بیزینس پیدا کنید، به سادگی با جستجوی کاربران در نوار جستجو، مانند نام یا بیزینس در شهر خود را آغاز کنید. اگر نمی‌توانید به کسی فکر کنید، از "MrJasonMiles" استفاده کنید. اگر JasonMiles# را جستجو کنید در دسته جیسون مایلز، اکثر آنها من نیستند. الگوریتم جستجو بر اساس نتایج مربوط به نام کاربری، نام پروفایل، هشتگ‌ها و مکان‌ها می‌باشد، بنابراین در هنگام انتخاب و بهینه سازی پروفایل خود برای داشتن این عناصر دقت کنید!

دوم، شما ‌می‌توانید تصاویر را با دسته بندی نگاه کنید. این به شما اجازه می‌دهد جستجو خود را برای محتوای ایده‌آل برای موضوعاتی مانند خودرو، تفریح، موسیقی، سبک زندگی، ورزش، تناسب اندام، سرگرمی، حیوانات، هنر و غیره محدود کنید.

سوم، شما می‌توانید برای هشتگ‌های خاص، مانند instagrampower# جستجو کنید. نگران نباشید در مورد جزئیات هشتگ در مورد فصل 3 بحث خواهیم کرد. اگر برای هشتگ جستجو کنید، تصاویری را که برچسب‌گذاری شده‌اند و توسط کاربران اینستاگرم به اشتراک گذاشته‌اید را مشاهده می‌کنید. دنبال کردن کاربران که به طور مرتب از هشتگ‌های مربوط به صنعت شما استفاده می‌کنند، احتمالاً یک گام عاقلانه است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

farzad4444

۱۳۹۹/۱۲/۲
امروزه همه متوجه هستند که برای استفاده از خدمات دنیای مجازی جهت رونق کسب و کار و درآمد بیشتر باید از اینستاگرام به عنوان فرصت طلایی بهره گیری کنند امیدوارم این فرهنگ در کشور ماهم جا بیوفته و مردم نسبت به خرید اینترنتی اعتماد کنند