خانهاخبار
گلکسی M02s زودتر از موعد به‌صورت کامل در نپال معرفی شد

گلکسی M02s زودتر از موعد به‌صورت کامل در نپال معرفی شد

شعبه نپال سامسونگ منتظر زمان رونمایی گلکسی M02s در هند نماند و مشخصات کامل و قیمت این تلفن هوشمند را به صورت کامل منتشر کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶

سامسونگ دیروز بخشی از مشخصات گلکسی M02s را منتشر و اعلام کرد که این گوشی را در تاریخ ۷ ژانویه در هند معرفی می‌کند. حالا امروز شعبه نپال سامسونگ به‌صورت کامل از گلکسی M02s رونمایی کرده و مشخصات کامل و قیمت آن را اعلام کرده است. این گوشی موبایلی با نمایشگر بزرگ، باتری پرظرفیت و پردازنده اسنپدراگون است.

image

گلکسی M02s نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع TFT LCD با وضوح +HD دارد که بالای آن ناچی قطره‌ای برای دوربین سلفی قرار گرفته است. اسنپدراگون ۴۵۰ توان این گوشی را تامین می‌کند و همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا عرضه می‌شود. در قاب عقب M02s دوربین سه‌گانه‌ای شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی در بخش سلفی از سنسوری ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد و در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز عرضه می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی M02s می‌توانیم به جی‌پی‌اس، 4G LTE، پشتیبانی از دو سیم کارت، بلوتوث ۴.۲، درگاه USB-C و جک هدفون اشاره کنیم. این دستگاه با اندروید ۱۰ و پوسته One UI وارد بازار می‌شود. باتری این گوشی ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گلکسی M02s با قیمت تقریبی ۱۳۷ دلار وارد بازار نپال خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)