خانهاخبار
وان پلاس 9 پرو نسبت به نسل قبل شارژ بی‌سیم سریع‌تری خواهد داشت

وان پلاس 9 پرو نسبت به نسل قبل شارژ بی‌سیم سریع‌تری خواهد داشت

بر اساس اعلام افشاگر اخبار وان پلاس، پرچمدار آتی این شرکت از شارژ بی‌سیمی پشتیبانی می‌کند که از وان پلاس 8 پرو سریع‌تر خواهد بود.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶

وان پلاس ۹ پرو قرار است سرعت شارژ بی‌سیم بالاتری نسبت به وان پلاس ۸ پرو داشته باشد. این اطلاعات از سوی افشاگر معروف، مکس جمبور منتشر شده که پیش‌تر گزارش‌های متعددی را از محصولات وان پلاس به دست ما رسانده بود.

او می‌گوید وان پلاس ۹ پرو از شارژ بی‌سیم ۴۵ واتی استفاده می‌کند. تاکنون تنها موبایل وان پلاس که از فناوری شارژ بی‌سیم استفاده می‌کرد وان پلاس ۸ پرو بود که شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی داشت. آقای جمبور می‌گوید وان پلاس ۹ هم شارژ بی‌سیم خواهد داشت تا این ویژگی فقط به مدل پرو محدود نماند.

منتها وان پلاس ۹ احتمالا به فناوری شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی نسل قبلی مجهز می‌شود. ولی اگر چنین نشود، احتمال بعدی پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی است. در راستای شارژ بی‌سیم ۴۵ واتیِ وان پلاس ۹ پرو، گفته شده که این شرکت همچنین احتمالا از شارژر بی‌سیم جدیدی رونمایی می‌کند.

اگر وان پلاس ۹ شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی داشته باشد، این سرعت شارژ برای اکثر کاربران کافی خواهد بود. تا پیش از وان پلاس 8T که با شارژ سیمی ۶۵ واتی معرفی شد، اکثر گوشی‌های این شرکت در بهترین حالت از شارژ سیمی ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کردند.

گفتنی است که وان پلاس ۹ پرو همچنان از شارژ‌ سیمی ۶۵ واتی برخوردار می‌شود. فناوری شارژ وان پلاس 8T چنان سریع بود که بعید است وان پلاس به همین زودی این فناوری را ارتقا دهد و سرعت آن را بیشتر کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)