خانهاخبار
تصویری از تگ ردیاب بلوتوثی سامسونگ لو رفت

تصویری از تگ ردیاب بلوتوثی سامسونگ لو رفت

به‌تازگی تصویری از محصولی موسوم به Galaxy SmartTag منتشر شده که ظاهرا تگ ردیاب بلوتوثی سامسونگ است. این دستگاه می‌تواند در مراسم رونمایی از سری گلکسی S21 معرفی شود.
۱۳۹۹/۱۰/۱۳

مراسم رونمایی از سری گلکسی اس ۲۱ احتمالا در تاریخ پنج‌شنبه ۲۵ دی ماه برگزار می‌شود و فقط محدود به سه عضو جدید پرچمداران سامسونگ نخواهد بود. این شرکت احتمالا از یک تگ ردیابی هوشمند هم رونمایی می‌کند، تگی که به کلید، وسایل و ابزارهای کاربر می‌چسبد تا موقعیت آن‌ها را به فرد نشان دهد.

بر اساس تصویری که از سوی وب‌سایت 91Mobiles منتشر شده، تگ سامسونگ با نام Galaxy SmartTag یک تگ ردیابی کوچک بلوتوثی است که با الهام از روی محصولات Tile و برای رقابت با دستگاه‌هایی مثل Tile Pro و Tile Mate طراحی شده است. پیش‌تر یک مرجع اطلاعاتی در کره جنوبی خبر داده بود که تگ ردیاب سامسونگ یک باتری قابل تعویض به نام 3V CR2032 خواهد داشت.

اگرچه Tile از فعالان فعلی این بازار به حساب می‌آید، ولی بیشتر به نظر می‌رسد که هدف سامسونگ پیشی گرفتن از اپل در عرضه ردیاب بلوتوثی خود باشد. قبلا بارها شایعه شده بود که اپل می‌خواهد محصولی به نام ایرتگز را با این کارکرد معرفی کند. ولی هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است.

اسمارت تگ سامسونگ ظاهرا از بلوتوث ۵.۱ استفاده می‌کند و یک دکمه کوچک دارد که در یافتن موبایل‌تان به یاری شما می‌آید. فعلا در این محصول اثری از UWB و LTE یا GPS دیده نشده است. این احتمال وجود دارد که سامسونگ ردیاب بلوتوثی خود را در مراسم ۲۵ دی معرفی کند، ولی هنوز خبر موثقی در این باره منتشر نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)