خانهاخبار
دوربین سری وان پلاس 9 احتمالا با همکاری Leica ساخته می‌شود

دوربین سری وان پلاس 9 احتمالا با همکاری Leica ساخته می‌شود

بر اساس گزارش جدید یک افشاگر توئیتری، وان پلاس مشغول همکاری با شرکت آلمانی Leica است تا دوربین پرچمداران بعدی خود را برای ارائه بهترین تجربه بهینه‌سازی کند.
۱۳۹۹/۹/۲۹

تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند از روش‌های مختلفی برای بهبود دوربین محصولات خود استفاده می‌کنند. از بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری گرفته تا شخصی‌سازی سنسورها با کمک برندهای بزرگ دنیای عکاسی، هدف آن‌ها این است که بتوانند بهترین تجربه عکاسی و فیلم‌برداری را به وجود بیاورند.

حالا به نظر می‌رسد که وان پلاس هم قرار است در جدیدترین پرچمدار خود از کمک یکی از برندهای بزرگ دنیای دوربین‌ها بهره بگیرد. بر اساس گزارش افشاگری توئیتری با نام RODENT950 که معمولا اخبار هوآوی را فاش می‌کرد، وان پلاس با Leica وارد همکاری شده تا دوربین سری وان پلاس ۹ را بهینه‌سازی کند.

این افشاگر فهرستی از برندهای موبایل‌ساز را منتشر کرده که در آن نام برند همکار هر شرکت ذکر شده است. او می‌گوید هوآوی و وان پلاس با Leica و نوکیا و ویوو با Zeiss همکاری می‌کنند. RODENT950 سپس در پاسخ به یکی از کاربران مدعی می‌شود که وان پلاس برای سری وان پلاس ۹ مشغول همکاری با Leica است.

اگر این خبر صحت داشته باشد، باید منتظر تغییرات عظیمی در عملکرد دوربین نسل بعدی وان پلاس باشیم. شاید سری وان پلاس ۹ بالاخره امسال بتواند در بنچمارک DxOMark از محصولاتی مثل میت ۴۰ هوآوی و می ۱۰ الترای شیائومی جلو بزند.

مدیرعامل وان پلاس، پیت لاو، قبلا در مصاحبه‌ای گفته بود که آن‌ها در حال کار برای بهبود عملکرد دوربین گوشی‌های خود هستند و تمرکزشان را روی نرم‌افزار و سخت‌افزار گذاشته‌اند. او گفته بود که این تغییرات نه تنها در گوشی‌های پرچمدار بلکه در محصولات آینده سری نورد نیز اعمال می‌شود. با این حال، او هیچ اشاره‌ای به همکاری با برند آلمانی Leica نکرده بود.

سری وان پلاس ۹ احتمالا شامل سه عضو به نام‌های وان پلاس 9، وان پلاس 9 پرو و وان پلاس 9E خواهد بود. در حال حاضر نمی‌دانیم که همه این مدل‌ها به فناوری‌های Leica مجهز می‌شوند یا این همکاری صرفا به مدل پرو محدود خواهد بود. ولی در هر حال، اگر این خبر صحیح باشد، هیجان بسیار بیشتری برای سری وان پلاس ۹ خواهیم داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)