خانهاخبار
عرضه Surface Duo در سایر کشورهای جهان

عرضه Surface Duo در سایر کشورهای جهان

مایکروسافت می‌خواهد گوشی تاشو Surface Duo را در سال 2021 در کشورهای بیشتری عرضه کند.
۱۳۹۹/۹/۲۶

image

 

مایکروسافت اولین تلفن اندرویدی خود را با نام Surface Duo کمی قبل‌تر روانه بازار کرد. تنها دیوایس مدرن اندرویدی با نمایشگرهای دو سویه و با قیمت 1400 دلاری یک خرید نامطمئن است و این کمپانی می‌خواهد در سال آینده میلادی این دیوایس تاشو را در مناطق بیشتری از دنیا عرضه کند.

مایکروسافت در یک پست وبلاگی نوشته است: " از زمان معرفی Surface Duo در آگوست 2020 علاقه‌مندان بسیاری این سؤال را پرسیده‌اند که چه زمانی این محصول در خارج از ایالات‌متحده در دسترس قرار خواهد گرفت. با خوشحالی اعلام می‌کنیم اوایل 2021 دیوایس Surface Duo روانه بازارهای کانادا، بریتانیا، فرانسه و آلمان خواهد شد."

این‌که مایکروسافت می‌خواهد همین نسخه اصلی Surface Duo را به خارج از ایالات‌متحده بفرستد و منتظر مدل نسل بعدی نمی‌ماند جالب‌توجه است. Duo فعلی در بازار اسمارت‌فون‌ها دارای یکی از کم‌ارزش‌ترین سخت‌افزارها است، چیپست اسنپ‌دراگونی در اختیار دارد که به‌زودی دوساله می‌شود و NFC، نرخ تازه‌سازی بالا، شارژ بی‌سیم و مقاومت در برابر آب ندارد. نمایشگر دوم این دیوایس تنها نقطه قوت این اسمارت‌فون است که برای 2021 اصلاً کافی نیست.

برچسب قیمتی Surface Duo در دیگر بازارها مشخص نیست. مدل 128 گیگابایتی این دیوایس در ایالات‌متحده 1.399 دلار و نسخه 256 گیگابایتی 1.499 دلار قیمت‌گذاری شده بودند. این گوشی دفعات متعددی کاهش قیمت را تجربه کرده که پایین‌ترین قیمت برای آن برابر 1200 دلار بوده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)