خانهاخبار
شیائومی می 11 با دریافت مجوز یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد

شیائومی می 11 با دریافت مجوز یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد

پرچمدار بعدی شیائومی به‌تازگی از مرجع ارتباطی چین مجوز گرفته و ظاهرا زمان زیادی را رونمایی رسمی آن باقی نمانده است.
۱۳۹۹/۹/۱۸

شیائومی می ۱۱ قرار است اولین تلفن هوشمندی باشد که با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار می‌آید. این خانواده احتمالا شامل حداقل دو عضو به نام‌های می ۱۱ و می ۱۱ پرو خواهد بود. معمولا با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گوشی‌ها، اخبار و گزارش‌ها درباره آن‌ها بیشتر می‌شود. این مسئله درباره می ۱۱ هم بروز پیدا کرده و اکنون شاهد صدور مجوز نسخه استاندارد آن در کشور چین هستیم.

نسخه عادی می ۱۱ از شماره مدل M2011K2C استفاده می‌کند و برای بهره‌گیری از شبکه‌های GSM, 4G, 5G و WLAN مجوز گرفته است. چندی قبل دستگاهی با شماره مدل مشابه در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ نیز رویت شده بود و گمان می‌شد که محصولی متعلق به سری می ۱۱ باشد.

طبق شایعات قبلی، می ۱۱ از نمایشگری استفاده می‌کند که چهار طرف آن خمیده است. صفحه نمایش این دستگاه احتمالا از نوع S-AMOLED با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. می ۱۱ در قاب عقب دوربینی سه‌گانه دارد که احتمالا دربرگیرنده یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی است. این موبایل برای سلفی هم از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

انتظار داریم می ۱۱ انرژی خود را از یک باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپر ساعتی بگیرد. در گزارشی تازه گفته شده که این باتری دوتکه خواهد بود تا شارژ سریع بهتری داشته باشد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که می ۱۱ با حداقل ۸ گیگابایت رم LPDDR5، حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به بازار بیاید.

پرچمدار مذکور به احتمال زیاد با قیمت پایه ۶۸۶ دلاری راهی بازار می‌شود و باید در اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه معرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)