خانهاخبار
رکورد هفته اول فروش آیفون‌ها شکسته شد

رکورد هفته اول فروش آیفون‌ها شکسته شد

آیفون 12 پرو مکس توانست رکورد سه سال اخیر فروش آیفون‌ها را جابجا کند.
۱۳۹۹/۹/۱۴

به گزارش Flurry Analytics، آیفون 12 پرو مکس اپل توانست به راحتی، سایر مدل‌های این خانواده را کنار زده و در هفته اول، بهترین آمار فروش را به نام خود ثبت کند. با وجود این که این محصول حدودا یک ماه پس از آیفون 12 و آیفون 12 پرو عرضه شد، اما در همان هفته آغازین به رکورد یک درصدی در حوزه راه اندازی دست پیدا کرد و این در حالی است که آيفون 12 و آیفون 12 پرو مجموعه به 0.8 رسیده‌اند.

image

 

متن کامل این گزارش به شرح زیر است:

سری آيفون 12 در مجموع به رکورد نصب 1.9 درصدی در هفته اول عرضه رسیده‌اند. این موضوع یک صعود فوق العاده برای این محصولات به حساب می‌آید. سال گذشته، خانواده آیفون 11 رکورد 1.2 درصدی را از خود بر جای گذاشت و سال 2018 نیز آيفون 10S، آیفون 10S Max و آیفون XR نیز به رکورد 1.6 درصدی دست پیدا کردند. حال شاهد آن هستیم که آیفون 12 پرو مکس با رسیدن به حول و حوش 1 درصد، رکوردی عجیب و جذاب از خود بر جای گذاشته است و به تنهایی، به اندازه مجموع فروش سه مدل دیگر این خانواده برای کوپرتینویی‌ها اعتبار کسب کرده است.

image

 

در این گزارش همچنین آمده است که آيفون 12 مینی، نتوانسته آن چنان که باید و شاید در دل خریداران جای باز کرده و به عنوان کم شانس ترین عضو این خانواده لقب گرفته است. البته موسسه Flurry معتقد است که در جریان تعطیلات سال جدید میلادی، این موضوع دچار تغییراتی خواهد شد. چرا که برخی افراد تصمیم خواهند گرفت تا به عنوان هدیه، کوچک ترین عضو سری آيفون 12 را خریداری کرده و آن را به مخاطبان خود تقدیم کنند.

این موسسه تحقیقاتی همچنین اظهار داشته است که میزان فروش آیفون 12 پرو مکس به مرور کاهش پیدا خواهد کرد. چرا که افراد علاقمند به این محصول، همواره در ابتدای عرضه نسبت به خرید آن اقدام خواهند کرد و پس از گذشت مدتی، ناخودآگاه میزان فروش آن سیر نزولی پیدا می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)