خانهاخبار
مینگ چی کو: تقاضا برای محصولات جدید اپل بیش از حد انتظار است

مینگ چی کو: تقاضا برای محصولات جدید اپل بیش از حد انتظار است

تحلیل‌گر محصولات اپل، نظر خود پیرامون گجت‌های جدید را عنوان کرد.
۱۳۹۹/۹/۶

آقای مینگ چی کو که از جمله افراد سرشناس در حوزه تحلیل محصولات اپل و آمار فروش آن‌ها به حساب می‌آید، به تازگی نتیجه بررسی‌های خود در مورد فروش محصولات جدید ارائه شده از سوی کمپانی اپل را در اختیار رسانه‌های خبری گذاشته است.

در ابتدای امر، به سری آيفون 12 می‌پردازیم. میزان تقاضا برای آيفون 12 پرو و آيفون 12 پرو مکس بیش از حد انتظار بوده است و در مقابل، خواسته‌ها برای خرید آيفون 12 و آیفون 12 مینی آنچنان زیاد نیست. اما در مجموع، میزان فروش خانواده آیفون 12 بسیار زیاد بوده است و به نظر می‌رسد که در جریان تعطیلات سال جدید میلادی، این آمار بیش از پیش افزایش پیدا کند.

تقاضا برای آیپد ایر جدید نیز دور از انتظار بوده است و آقای مینگ چی کو در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که با توجه به عرضه آیپد با نمایشگر mini LED در سال آینده میلادی (2021) مطمئنا شاهد بالا رفتن میزان فروش این گجت در آینده نزدیک خواهیم بود.

اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE نیز آمار فروش خوبی از خود بر جای گذاشته‌اند و تعطیلات سال نو میلادی، مطمئنا این اعداد و ارقام را باز هم جابجا خواهد کرد. این محصولات با عملکرد درخشان خود در حوزه سلامت و نجات جان بسیاری از افراد در سراسر دنیا، تأثیر بسیار زیادی روی مردم گذاشته‌اند.

image

 

به عنوان آخرین گزینه، باید به سراغ محصولات مبتنی بر سیستم عامل مک برویم که به تازگی با پردازنده اختصاصی اپل با نام M1 به دنیای تکنولوژی معرفی شدند. آقای مینگ چی کو معتقد است که مک‌های جدید با پردازنده اپل سیلیکون در آینده نزدیک، آمار و ارقام جدیدی را از خود بر جای خواهند گذاشت.

اما در نهایت، به ایرپاد یا همان هدفون بی سیم اپل می‌رسیم. متأسفانه میزان فروش این محصول به تازگی رو به افول می‌رود و پیش بینی می‌شود که در سه ماهه اول سال آینده میلادی (2021) میزان فروش آن بین 5 تا 10 درصد کاهش پیدا کند. پیش بینی می‌شود که نسل سوم ایرپاد اپل، سه ماهه دوم سال آینده از راه برسد. به این ترتیب باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل چه امکاناتی را به همراه آن در اختیار کاربران قرار خواهد داد و پس از آن، می‌توانیم نگاهی به آمار و ارقام فروش این محصول داشته باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)