خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ 2 احتمالا در مراسم گلکسی S21 از راه نمی‌رسد

گلکسی زد فلیپ 2 احتمالا در مراسم گلکسی S21 از راه نمی‌رسد

بر اساس گزارش جدید یک رسانه کره‌ای، ظاهرا تغییر استراتژی سامسونگ در زمان‌بندی عرضه محصولات که موجب عرضه زودهنگام سری گلکسی S21 می‌شود، عرضه گلکسی زد فلیپ 2 را به تعویق می‌اندازد.
۱۳۹۹/۹/۶

در چند وقت اخیر شایعات زیادی پیرامون گلکسی زد فلیپ ۲ منتشر نشده است. در ابتدا پیش‌بینی می‌شد که این گوشی در آنپکد بعدی یعنی همزمان با رونمایی از سری گلکسی S بعدی از راه برسد. با این حال، طبق گزارش‌های جدید ظاهرا معرفی این دستگاه در آنپکد بعدی منتفی شده تا تمام توجهات معطوف به خود گلکسی S21 یا S30 باشد.

سامسونگ نسل اول گلکسی زد فلیپ را در فوریه ۲۰۲۰ در مراسمی در شهر سن فرانسیسکو همراه با گلکسی S20 معرفی کرد. این دستگاه حتی زودتر از گلکسی S20 وارد بازار شد. ولی امسال نباید منتظر اتفاق مشابهی باشیم چون استراتژی سامسونگ تغییر کرده است.

رسانه کره‌ای The Elec می‌گوید گلکسی زد فلیپ ۲ در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۱ معرفی نمی‌شود. اگر گزارش این رسانه درست باشد، احتمالا زودتر از ماه مارس نسل جدید این تلفن هوشمند تاشو را نخواهیم دید. چنین رویکردی به سامسونگ اجازه می‌دهد تا هایپ اولیه پیرامون سری گلکسی S21 را تقویت کند و تمرکز خود را روی فروش این خانواده بگذارد.

شاید به همین دلیل است که رونمایی از سری گلکسی S21 به اوایل ماه ژانویه منتقل شده است. این غول کره‌ای احتمالا می‌خواهد میان معرفی محصولات رده بالای خود فاصله بیشتری بیندازد تا هر کدام را به‌صورت جداگانه معرفی کند و پوشش بهتری برای فصول مختلف سال داشته باشد.

عرضه دیرتر گلکسی زد فلیپ ۲ احتمالا از جمله دلایلی است که باعث شده هنوز اطلاعات زیادی درباره این دستگاه نداشته باشیم. در حالی که تاکنون اطلاعات نسبتا کاملی از سری گلکسی S21 لو رفته و پیش‌تر در گزارشی بخش عمده مشخصات این دستگاه را به اطلاع شما رساندیم.

با تمام این تفاصیل، سامسونگ هنوز رسما برنامه زمان‌بندی عرضه پرچمداران ۲۰۲۱ خود را اعلام نکرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)