خانهاخبار
تصویر مدل اولیه گلکسی اس 21 برخی ویژگی‌های آن را افشا کرد

تصویر مدل اولیه گلکسی اس 21 برخی ویژگی‌های آن را افشا کرد

آیا به تاریخ رونمایی از خانواده S21 سامسونگ نزدیک شده‌ایم؟
۱۳۹۹/۹/۶

رفته رفته سال جاری میلادی (2020) در حال به پایان رسیدن است و به این ترتیب، شایعات پیرامون محصولات سامسونگ لحظه لحظه افزایش پیدا می‌کند. امروز در رسانه‌های خبری شاهد درز تصاویر مدل اولیه گلکسی اس 21 بودیم.

سامسونگ یکی از معدود برندهایی است که قصد دارد تا سال جدید میلادی (2021) را با معرفی سری جدید محصولات خود با نام Galaxy S21 آغاز کند. اعضای این خانواده در حال توسعه و تولید هستند و کمتر از دو ماه دیگر، به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد. محصولات پیشین سامسونگ در سال‌های گذشته، در ماه فوریه معرفی و در ماه مارچ نیز روانه بازار می‌شدند. اما سامسونگ تصمیم گرفته تا خانواده گلکسی اس 21 را یک ماه زودتر از موعد سالانه معرفی کند.

بیایید به جزئیات این مطلب باز گردیم. دو تصویری که به تازگی منتشر شده است، نمونه اولیه محصولات سری اس 21 سامسونگ را به نمایش می‌‌گذارد و به این ترتیب، برخی ویژگی‌های کلیدی و زبان طراحی آن‌ها نیز به صورت کامل مشخص شده است.

image

 

در این تصاویر شاهد نمایشگر تخت این محصولات هستیم و از طرف دیگر، محفظه مربوط به ماژول دوربین‌ها در قسمت پشت بدنه دیده می‌شود که با نسل پیشین تا حدودی تفاوت داشته و از طرف دیگر، با تصاویر رندر شده‌ای که تا به حال در سایت‌های خبری منتشر شده، کاملا مطابقت دارد. همان طور که می‌دانید، سامسونگ با ارائه گلکسی نوت 20 از سیستم جدید ماژول دوربین خود رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد که مهندسان این برند کره‌ای مجددا قصد دارند تا زبان طراحی آن را با تغییر مواجه کنند.

طبق شایعات پیشین، گلکسی اس 21 اولترا تنها مدل این خانواده خواهد بود که از نمایشگری با لبه‌های منحنی بهره می‌برد. در تصاویر منتشر شده نیز اگر به مدل سمت راست دقت کنید، متوجه این موضوع خواهید شد. همچنین حرف و حدیث‌هایی که اخیرا نیز در حال افزایش است، بر این باورند که گلکسی اس 21 و نسخه پلاس آن، به نمایشگرهای تخت مجهز خواهند بود.

پیش بینی می‌شود که تراشه پنج نانومتری اسنپدراگون 875 که چند روزی تا معرفی آن باقی مانده است، به عنوان قلب تپنده کهکشانی‌های جدید سامسونگ ایفای نقش خواهد کرد. بد نیست بدانید که محصولات مجهز به این پردازنده، تنها در کشور آمریکا، کانادا و چین به فروش خواهد رسید و در سایر نقاط جهان، این گوشی های هوشمند با پردازنده اگزینوس در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

image

 

شایعات پیشین حاکی از آن است که ابعاد نمایشگر و ظرفیت باتری سه محصول جدید سامسونگ، به صورت زیر خواهد بود:

  • گلکسی اس 21: 6.2 اینچ | 4000 میلی آمپر ساعت
  • گلکسی اس 21 پلاس: 6.7 اینچ | 4800 میلی آمپر ساعت
  • گلکسی اس 21 اولترا: 6.9 اینچ | 5000 میلی آمپر ساعت

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)