خانهاخبار
رندرهای CAD گوشی LG Stylo 7 منتشر شد

رندرهای CAD گوشی LG Stylo 7 منتشر شد

روز گذشته شاهد تصاویر رندر شده مدل اسمارت فون ال جی استایلو 7 بودیم.
۱۳۹۹/۹/۵

وب سایت 91 Mobiles روز گذشته رندرهای CAD گوشی هوشمند ال جی استایلو 7 را منتشر کرد و به این ترتیب، زبان طراحی این محصول به صورت کامل افشا شده است. این اسمارت فون بر اساس برنامه ریزی‌ها، قرار است تا در سال 2021 وارد دنیای تکنولوژی شود.

البته این روزها، اولین خبرها پیرامون استایلو 7 به گوش می‌رسد و همان طور که می‌دانید، تا به حال هیچ اطلاعاتی از این محصول در رسانه‌های خبری منتشر نشده است. اما جای بسی خوشحالی است که ابتدایی ترین خبرها، در مورد مدل اصلی و زبان طراحی آن است. بد نیست بدانید که Stylo 7 پس از استایلو 6 که در سال جاری میلادی (2020) روانه بازار شد، خواهد آمد و مسیر موفق این محصول را طی خواهد کرد.

طبق تصاویر CAD رندر شده از این محصول، نمایشگری که در پشت بدنه قرار گرفته، کمی عجیب به نظر می‌رسد. از نمای جلویی هم تقریبا ظاهر بدون حاشیه‌ای را شاهد هستیم. در قسمت بالای نمایشگر، حفره‌ای دایره‌ای شکل به چشم می‌خورد که محل قرارگیری دوربین سلفی است. در حالی که مشخصات این گوشی هوشمند در حال حاضر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما تصاویر رندر شده که به تازگی در رسانه‌ها منتشر شده، برخی اطلاعات پیرامون آن را در اختیارمان می‌گذارد.

نمایشگر 6.8 اینچی استایلو 7 از نوع تخت خواهد بود و اثری از انحنا در لبه‌های آن به چشم نمی‌خورد. البته این موضوع، چیزی است که سایت‌های خبری عنوان کرده‌اند و هنوز تأیید نشده است. اما موردی که توجه ما را به سمت خود جلب کرده است، قسمت پشت بدنه دستگاه است. چنان که در تصاویر مشاهده می‌کنید، اسمارت فون Stylo 7 به دوربین چهار گانه مجهز بوده که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند و از قلم نیز پشتیبانی می‌کند که مانند سری نوت، از قسمت زیرین دستگاه وارد و خارج می‌شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم که مهندسان و طراحان کمپانی ال جی، همزمان با اضافه کردن قلم به این محصول، چه قابلیت‌ها و امکاناتی را برای کاربران در نظر خواهند گرفت.

سنسور تشخیص اثر انگشت این محصول مطمئنا درون دکمه پاور آن جای خوش کرده است که در سمت راست بدنه، شاهد آن هستیم. اما چیزی که هنوز مشخص نیست، جنس بدنه پشتی آن است. آیا طراحان ال‌جی از شیشه در این قسمت استفاده خواهند کرد یا شاهد بدنه پلاستیکی خواهیم بود؟

 

در سمت چپ بدنه، مانند همیشه درگاه سیم کارت، دکمه‌های افزایش و کاهش صدا و دکمه اختصاصی فعال‌سازی دستیار صوتی هوشمند گوگل با نام Google Assistant دیده می‌شود. البته مورد آخر، چیزی است که به عنوان حدس و گمان بیان شده است و هنوز سند و مدرکی برای آن در اختیارمان نیست. برای علاقمندان به موزیک و افرادی که به جک 3.5 میلی متری هدفون وفادار مانده‌اند، این گزینه در قسمت پایین بدنه، در جهت مخالف اسپیکرهای دستگاه قرار گرفته است که البته از سیستم استریو پشتیبانی نمی‌کند. در مرکز قسمت زیرین، شاهد درگاه USB-C برای شارژ یا اتصال لوازم جانبی مختلف بر این مبنا هستیم.

طبق اعلام وب سایت 91 Mobiles ابعاد گوشی هوشمند استایلو 7 ال جی به صورت زیر اعلام شده است:

8.6 × 77 × 170.6 میلی‌متر

متأسفانه در حال حاضر، هیچ گونه اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌های این اسمارت فون در دسترس نیست. اما مطمئنا ظرف ماه‌های آینده و همزمان با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از این محصول، اطلاعات بیشتری از آن در رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)