خانهاخبار
عنوان Cyberpunk 2077 در هنگام عرضه از قابلیت‌ Ray tracing بر روی کارت‌های گرافیک AMD پشتیبانی نخواهد کرد

عنوان Cyberpunk 2077 در هنگام عرضه از قابلیت‌ Ray tracing بر روی کارت‌های گرافیک AMD پشتیبانی نخواهد کرد

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در زمینه گرافیکی نوآوری‌های بسیاری را با خود به همراه بیاورد اما به نظر می‌رسد این کیفیت بصری بالا در زمان عرضه برای تمامی سخت‌افزارها موجود نخواهد بود.
۱۳۹۹/۹/۸

استودیو CD Project Red اخیرا سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Cyberpunk 2077 را بروز کرده است و در بخش پشتیبانی از قابلیت Ray tracing در این بازی، تنها کارت‌های گرافیک شرکت انویدیا به چشم می‌خورد. اما با توجه به اطلاعات موجود، ما می‌دانیم که این بازی از API دایرتکس شرکت مایکروسافت استفاده می‌کند بنابراین کسانی که کارت‌های گرافیک سری RT6000 شرکت AMD را خریداری کرده‌اند، نباید نگران عدم اجرای این قابلیت باشند. اگرچه این مسئله مقداری زمانبر خواهد بود.
مارسین موموت مسئول پیج global community استودیو CD Project Red در پاسخ به یکی در از کاربران در توییتر اعلام کرده که در حال همکاری با شرکت AMD هستند تا بتوانند به‌زودی این قابلیت را برای کارت‌های گرافیک این شرکت معرفی نمایند. البته این قابلیت در هنگام عرضه برای کارت‌های گرافیک AMD وجود نخواهد داشت و کاربران برای استفاده از آن باید مقداری شکیبایی به خرج دهند.
استودیو CD Project Red پیش‌تر با شرکت انویدیا قرارداد همکاری امضا کرده بودند و از آن زمان قابلیت Ray tracing را برروی بازی Cyberpunk 2077 توسعه دادند.
تاکنون اطلاعات بسیاری در رابطه با قدرت گرافیکی عنوان Cyberpunk 2077 منتشر شده است. اما این بازی تنها در زمینه گرافیکی قدرتمند نخواهد بود بلکه حرف‌های بسیاری در زمینه گیم پلی برای گفتن دارد. در این بازی فعالیت‌های بسیاری برای انجام دادن خواهید داشت که به برخی از آن‌ها همانند سرقت ماشین، مبارزه با ربات‌ها و شخصی سازی گسترده اشاره کرد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)