خانهاخبار
آمازون نسل جدید عینک هوشمند Echo Frames را با توانایی‌های بیشتر معرفی کرد

آمازون نسل جدید عینک هوشمند Echo Frames را با توانایی‌های بیشتر معرفی کرد

دومین نسل از عینک هوشمند اکو فریمز به‌عنوان یک محصول مصرفی واقعی از ماه دسامبر وارد بازار می‌شود و این بار قیمت بالاتری خواهد داشت.
۱۳۹۹/۹/۴

آمازون از نسل جدید عینک هوشمند Echo Frames با کیفیت صدای بهتر، عمر باتری بیشتر و رنگ‌های متنوع‌تر رونمایی کرد. عینک جدید این شرکت حالا در اختیار علاقه‌مندان بیشتری قرار می‌گیرد، چون آمازون آن را از محصولی که پیش‌تر صرفا با دعوت‌نامه به فروش می‌رسید، به محصولی تمام و کمال تبدیل کرده است.

نسل دوم اکو فریمز با قیمت ۲۴۹ دلار وارد بازار می‌شود که نسبت به قیمت ۱۷۹ دلاری نسل قبل گران‌تر شده است. این دستگاه هم مثل اکو فریمز طراحی شده تا راهکاری ساده و بی‌تکلف برای دسترسی به دستیار صوتی الکسا باشد. نسل جدید اکو فریمز از نظر طراحی تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد و ظاهرش کمابیش شبیه یک عینک عادی با فریم نسبتا ضخیم است.

image

مدل جدید اکو فریمز در کنار رنگ مشکی قبلی دو رنگ جدید آبی و قهوه‌ای هم دارد. آمازون با همکاری LensCrafters می‌خواهد به افراد عینکی کمک کند تا راحت‌تر بتوانند لنزهای طبی خود را روی این دستگاه استفاده کنند.

عملکرد عینک هوشمند آمازون ترکیبی از لوازم جانبی هوشمند و یک هدفون بلوتوث عجیب و غریب است. شما می‌توانید این دستگاه را با گوشی‌های اندرویدی یا iOS جفت کرده و از دسترسی به الکسا بهره‌مند شوید. با این حال، عینک آمازون می‌تواند به‌عنوان یک هدفون بلوتوث معمولی برای گوش دادن به موسیقی هم استفاده شود.

با وجود این‌که آمازون نسل جدید اکو فریمز را به عنوان یک محصول مصرفی واقعی معرفی کرده، ولی دستگاهی که پیش‌تر همراه این عینک معرفی شده بود آن‌قدرها خوش‌شانس نبوده است. این شرکت می‌گوید توسعه حلقه هوشمند Echo Loop متوقف شده و ادامه نخواهد یافت. البته آپدیت و پشتیبانی آن دستگاه همچنان ادامه می‌یابد ولی فروش و تولید اکو لوپ متوقف شده است.

اکو فریمز جدید از تاریخ ۱۰ دسامبر رسما به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)