خانهاخبار
Windows Migration برای مک او اس بیگ سر بروزرسانی شد

Windows Migration برای مک او اس بیگ سر بروزرسانی شد

ابزار انتقال اطلاعات از کامپیوتر ویندوزی به مک‌ها آپدیت شده است.
۱۳۹۹/۹/۳

اپل شب گذشته، نرم‌افزار دستیار Windows Migration را بروزرسانی کرده و آن را با نسخه جدید سیستم عامل مک با نام مک او اس بیگ سر سازگار کرده است.

با آپگرید نرم‌افزار Windows Migration به نسخه 2.3.0.0 شاهد پشتیبانی از macOS Big Sur هستیم و توضیحات زیر نیز توسط اپل، در این خصوص عنوان شده است:

این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعات خود را به آسانی از یک کامپیوتر مجهز به ویندوز به دستگاه خود انتقال دهید. این دستیار فوق‌العاده پس از نصب، به صورت خودکار بارگزاری می‌شود.

همان طور که در وب سایت اپل اعلام شده است، نرم افزار Windows Migration به کاربران مک این امکان را می‌دهد تا اطلاعات مورد نیاز خود را از یک سیستم ویندوزی به دستگاه خود منتقل کنند. از جمله این اطلاعات می‌توان به تصاویر، اسناد، مخاطبین، رویدادهای تقویم، اکانت‌های ایمیل و موارد چنینی اشاره کرد. متن کامل توضیحات اپل به شرح زیر است:

نرم افزار Windows Migration اطلاعات شما از قبیل مخاطبین، رویدادهای تقویم، اکانت‌های ایمیل و بسیاری دیگر را از یک سیستم ویندوزی به راحتی انتقال می‌دهد. اطلاعات منتقل شده به صورت خودکار، به قسمت‌های مخصوص خود منتقل می‌شوند. پس از انتقال اطلاعات، نرم‌افزار iTunes را باز کرده و دستگاه خود را با مشخصات و اپل آیدی خودتان Authorize کنید. این موضوع، پیش از هر گونه سینک اطلاعات یا دانلود موارد جدید از اهمیت بالایی برخوردار است.

image

 

اپل در تاریخ دوازدهم نوامبر مصادف با بیست و دوم آبان ماه، از نسخه جدید مک او اس بیگ رونمایی کرد. در ورژن جدید سیستم عامل مک شاهد بازطراحی کامل این پلتفرم از جمله آیکون‌ها و دکمه‌ها بودیم و نوتیفیکیشن سنتر جدیدی نیز به این نسخه اضافه شده است که کاملا به محیط پلتفرم آی او اس شباهت دارد. اپلیکیشن‌هایی مانند سافاری، مسجز و اپل مپس نیز با بهبودها و تغییراتی روبرو شده‌اند. تغییرات کامل macOS Big Sur را می‌توانید در این مطلب مشاهده و مطالعه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)