خانهاخبار
مشخصات سخت افزاری گوشی Poco M3 فاش شد

مشخصات سخت افزاری گوشی Poco M3 فاش شد

روز گذشته شرکت Poco اعلام کرد که در تاریخ ۲۴ نوامبر از گوشی آتی خود با نام Poco M3 رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۹/۸/۳۰

روز گذشته شرکت Poco اعلام کرد که در تاریخ ۲۴ نوامبر از گوشی آتی خود با نام Poco M3 رونمایی خواهد کرد. به گفته شرکت این رویداد به صورت زنده بر روی شبکه‌های اجتماعی استریم خواهد شد. هنوز یک روز از اعلام زمان معرفی این گوشی نگذشته که یک خبرچین با نام کاربری mukul sharma برخی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را به اشتراک گذاشت.
در پلتفرم بنچمارک geek bench گوشی Poco M3 با استفاده از شماره مدل M2010J19CG شناسایی شد و پردازنده آن اسنپدراگون ۶۶۲ لحاظ شده بود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری پرظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپری آن اشاره کرد که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.
گوشی Poco M3 از صحفه نمایش ۶.۵۳ اینچی بهره می‌برد که در آن از ناچ قطره ای استفاده شده است. در بخش پشتی دوربین‌های سه‌گانه قرار گرفته که سرآمد آن‌ها سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی است. در رابطه با دیگر سنسورها اطلاعاتی در دسترس نیست. همچنین این گوشی به اسپیکرهای استریو مجهز شده است.

image


گوشی Poco M3 یک مدل بازطراحی شده از گوشی آتی شیائومی خواهد بود که با شماره مدل M2010J19SC شناخته می‌شود. این گوشی شیائومی پیش‌تر در دیتابیس وبسایت TENNA مشاهده شده بود. طبق اطلاعات این وبسایت این گوشی سایزی برابر با 162.29 x 77.24 x 9.6 میلی‌متر دارد و وزن آن ۱۹۸ گرم است. رم اجرایی آن ۶ گیگ است و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. اندروید ۱۰ به صورت پیشفرض بر روی این گوشی قرار دارد و برای افزایش فضای ذخیره‌سازی آن می‌توان از کارت میکرو اس‌دی استفاده کرد. اسنکر اثرانگشت نیز در لبه کناری گوشی جای گرفته است.
به نظر می‌رسد این گوشی همان Redmi 10 باشد که بعضا از آن به عنوان Redmi 10 4G یاد می‌کنند و گوشی M3 همان محصول خواهد بود که از نام برند Poco استفاده می‌کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)