خانهاخبار
طرح مفهومی آیمک پرو با الهام از مک پرو منتشر شد

طرح مفهومی آیمک پرو با الهام از مک پرو منتشر شد

تصویر کانسپت آیمک پرو امروز در رسانه‌های خبری منتشر شد.
۱۳۹۹/۸/۲۸

به گزارش 9to5Mac، شخصی با نام کاربری Khahn Design Experience امروز ویدئویی را در یوتیوب به نمایش گذاشته است که در آن، یک دستگاه آیمک پرو دیده می‌شود که زبان طراحی آن، به مک پرو و نمایشگر Pro Display XDR شباهت بسیار زیادی دارد.

image

 

در این ویدئو، توضیحاتی نیز در مورد شباهت این دستگاه با مک پرو و استفاده از تکنولوژی‌های مشترک میان آن‌ها داده می‌شود. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا از سیستم ماژولار این دستگاه استفاده کرده و ظرفیت هارد، رم و پردازنده گرافیکی آن را به راحتی ارتقاء دهند.

متن توضیحات آن‌ها به صورت زیر است:

در این طرح مفهومی، ما از نمایشگر Pro Display XDR و مک پرو الهام گرفته‌ایم. به نظر ما اگر آیمک پرو به کمک این سیستم، امکان ارتقاء سخت‌افزاری به صورت افزایش حافظه داخلی، رم و پردازنده گرافیکی را داشته باشد، مسلما کمک بزرگی به افراد حرفه‌ای خواهد کرد. ابعاد این دستگاه با آخرین محصول تولید شده شباهت داشته و تفاوتی با آن ندارد، اما پایه طراحی شده بسیار سبک‌تر بوده و در دو سمت آن، محفظه‌ای برای خارج کردن قطعات، دقیقا مانند مک پرو در نظر گرفته شده است.

image

 

در این فایل ویدئویی، می‌بینیم که با تولید یک نمایشگر ضخیم‌تر، آیمک پرو می‌تواند به عنوان محصولی قابل انعطاف از لحاظ سخت‌افزاری نام خود را به ثبت برساند و مانند مک پرو، کاربران قادر خواهند بود تا اجزای آن را به آسانی تعویض کرده یا ارتقاء دهند. پایه طراحی شده برای آن نیز به پایه نمایشگر Pro Display XDR شباهت دارد.

شما می‌توانید ویدئویی که برای این طرح مفهومی توسط اکانت یاد شده طراحی و ساخته شده یا در این قسمت مشاهده کنید.

 

حال از شما می‌‌خواهیم تا نظرتان را پیرامون این طرح مفهومی با ما در میان بگذارید. به نظر شما، آیا اپل چنین طرحی را در نهایت اجرا خواهد کرد؟ یا این طرح هم مانند سایر کانسپت‌ها، به خاطره‌ها می‌پیوندد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)