خانهاخبار
هوآوی تأیید کرد: برند آنر به فروش رسید!

هوآوی تأیید کرد: برند آنر به فروش رسید!

برند آنر به صورت رسمی به فروش رفت.
۱۳۹۹/۸/۲۷

برند آنر که به عنوان زیر شاخه کمپانی هوآوی مشغول فعالیت بود، امروز به صورت رسمی به فروش رفت. نام صاحب جدید آن، شرکت Shenzhen Zhixin New Information Technology است. این اتفاق پس از هفته‌های متوالی که حرف و حدیث‌های مختلف پیرامون این موضوع در جریان بود، روی داده است.

طی اطلاعیه‌ای که برخی جزئیات نیز در آن عنوان شده، مسئولان هوآوی اشاره کرده‌اند که فروش برند آنر به دلیل فشار تحریم‌های اعمال شده از سوی ایالات متحده صورت گرفته است. عدم دسترسی مداوم به تجهیزات فنی مورد نیاز برای ساخت گوشی‌های هوشمند، آن‌ها را مجبور به فروش برند آنر کرده است.

پس از فروش کامل، کمپانی هوآوی هیچ گونه سهمی در مورد برند آنر نداشته و کلیه تصمیمات آینده در مورد طراحی و سبک تولید گوشی‌های هوشمند تحت برند آنر تماما توسط شرکت جدید انجام می‌پذیرد. مسئولان هوآوی اعلام کرده‌اند که چنین تصمیمی، به منظور جلوگیری از نابود شدن این برند، توسط مدیران Honor اتخاذ شده است.

image

 

برند آنر در سال 2013 با فروش محصولات مقرون به صرفه برای رقابت با شرکت‌های دیگری که در این زمینه فعالیت می‌کنند، آغاز به کار کرد. پس از آن، محصولات دیگر شامل ساعت‌های هوشمند، هدفون‌های بی‌سیم (TWS) و دستگاه‌های تصفیه کننده هوا نیز توسط این برند طراحی و تولید شدند.

تا به امروز، حدودا هفتاد میلیون دستگاه به صورت سالانه توسط برند آنر تولید و روانه بازار شده است. هنوز مشخص نیست که پس از انتقال به صاحب جدید، برند آنر چه مسیری را پیش روی خود خواهد دید. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا تولید گوشی‌های هوشمند و سایر محصولات تحت این برند ادامه پیدا خواهد کرد، یا مسیر آن‌ها متفاوت خواهد بود.

مدیران هوآوی در پایان اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که آن‌ها منتظر هستند تا موفقیت آینده و ارزش‌گذاری مسئولان جدید در قبال مشتریان این برند را مشاهده کرده و دنیای هوشمند را پیش روی جوانان و هواداران Honor ‌ببینند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)