خانهاخبار
رکورد فروش COD Black Ops Cold War توسط Valhalla شکسته شد

رکورد فروش COD Black Ops Cold War توسط Valhalla شکسته شد

بازی Assassin’s Creed Valhalla توانست رکورد کال آو دیوتی را بشکند.
۱۳۹۹/۸/۲۷

مسلما بر هیچ کس پوشیده نیست که Assassin’s Creed Valhalla وارد مسیر موفقی شده و فروش بسیار بالایی را برای سازنده خود به همراه خواهد داشت. در روز عرضه این بازی و در مقایسه با Odyssey، تعداد کاربران بیشتری به سمت آن هجوم آوردند.

حالا طبق اعلام آقای Christopher Dring، مدیر ارشد صنعت بازی سازی B2B که به اطلاعات GfK Chart-Track دسترسی داشته است، بازی Assassin’s Creed Valhalla توانسته رکورد بازی کال آو دیوتی Black Ops Cold War در هفته اول فروش در کشور انگلستان را بشکند.

وی همچنین معتقد است که Assassin’s Creed Valhalla وارد مسیر موفقی شده است و به این ترتیب در آینده نزدیک، شاهد رکوردهای بیشتری از آن خواهیم بود.

image

 

متن اظهارات کریستوفر درینگ به صورت زیر است:

برای نخستین بار در طول هشتاد سال اخیر، نسخه جدید بازی کال آو دیوتی در هفته اول عرضه نتوانسته به جایگاه نخست دست پیدا کند. بلکه Assassin’s Creed Valhalla این رتبه را با افتخار به خود اختصاص داده است.

من یک تحقیق جامع و کامل به عمل نیاورده‌ام. اما معتقد هستم که هنوز یک راه طولانی روبروی نسخه جدید Assassin وجود دارد و البته Call of Duty جدید هم می‌تواند در این زمینه از خود معجزه‌ای نشان دهد. البته حدس میزنم که میزان فروش نسخه دیجیتال Black Ops Cold War از رقیب خود بیشتر باشد.

بد نیست بدانید که Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ دهم نوامبر مصادف با بیستم آبان ماه در کنار ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به صورت جهانی عرضه شد و Call of Duty: Black Ops Cold War نیز سه روز بعد، یعنی سیزدهم نوامبر مصادف با بیست و سوم آبان ماه در دسترس گیمرها قرار گرفت.

البته این آمار تنها از فروش فیزیکی این بازی‌ها که بخش کوچکی از این موضوع را در بر می‌گیرد، استخراج شده است.

با تمام این تفاسیر، این قضیه یک موفقیت چشمگیر و یک سند معتبر برای اثبات برتری Assassin’s Creed Valhalla به حساب می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)