خانهاخبار
زبان طراحی ایرپادز استودیو اپل لو رفت!

زبان طراحی ایرپادز استودیو اپل لو رفت!

اولین نسخه آزمایشی iOS 14.3 این موضوع را افشا کرد.
۱۳۹۹/۸/۲۴

اپل اولین نسخه آزمایشی آی او اس 14.3 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. به این ترتیب برخی افراد با گشت و گذار در کدهای این نسخه، موفق به کشف این موضوع شدند که اپل تصویری از هدفون ایرپادز استودیو را در این قسمت قرار داده است.

image

 

چنین موضوعی که توسط یکی از شرکای وب سایت MacRumors با نام Steve Moser کشف شد و به سرعت در رسانه‌های خبری از جمله 9to5Mac نیز بازتاب داده شد، زبان طراحی ساده ایرپادز استودیو را به نمایش می‌گذارد. محفظه‌ای که روی گوش قرار می‌گیرد، حالتی بیضی شکل داشته و به نظر می‌رسد با تصاویری که تا به حال به عنوان ایرپادز استودیو در رسانه‌های خبری منتشر شده بود، هم‌خوانی دارد.

image

 

آیکون مربوط به ایرپادز استودیو در کنار دو آيکون دیگر در اولین نسخه آزمایشی از آی او اس 14.3 به چشم می‌خورد که دو مورد مشاهده شده در کنار AirPods Studio، به نظر می‌رسد که به محصول جدید اپل با عنوان ایر تگز (AirTags) اشاره دارد. تا به این لحظه، بارها در آپدیت‌های اخیر نرم‌افزاری محصولات اپل، مدارک و شواهدی دال بر این گجت جدید (ایر تگز) مشاهده شده است.

image

 

شایعات مختلف حاکی از آن است که هدفون ایرپادز استودیو اپل ظاهری شیک و مدرن خواهد داشت و از طرف دیگر، به گوشی‌های قابل تعویض و قابلیت حذف نویز فعال (ANC | Active Noise Cancellation) نیز مجهز خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود که این محصول در دو مدل متفاوت، یکی با متریال ارزان قیمت و دیگری با متریال پیشرفته و سطح بالا طراحی و معرفی خواهد شد.

پیش‌تر در رسانه‌های خبری، حرف و حدیث‌هایی در مورد معرفی ایرپادز استودیو و ایر تگز تا اواخر سال جاری میلادی (2020) مطرح شده بود و حالا با نزدیک شدن به روزهای پایان سال و از آن جا که تیم کوک در رویداد دهم نوامبر مصادف با بیستم آبان ماه به عبارت سال خوبی داشته باشید اشاره کرد، لذا به نظر می‌رسد که رویداد معرفی این دو محصول به اوایل سال آینده میلادی (2021) موکول خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)