خانهاخبار
نام پرطرفدار ترین مدل خانواده آيفون 12 مشخص شد

نام پرطرفدار ترین مدل خانواده آيفون 12 مشخص شد

نام مدل و رنگ پر طرفدار ترین عضو سری آیفون 12 اپل معلوم شد.
۱۳۹۹/۸/۱۸

خانواده آیفون 12 چندی است که به صورت رسمی معرفی شده و دو مدل از آن‌ها به دست خریداران رسیده و دو مدل دیگر، از جمعه هفته گذشته به صورت پیش فروش روی وب سایت اپل قرار گرفته‌اند. در گزارش جدیدی که توسط Loup Ventures و خبرگزاری Apple Insider منتشر شده است، آیفون 12 پرو توانست با اقتدار کامل، آیفون 12 را در عرصه فروش پشت سر بگذارد. این اتفاق دقیقا پیش از عرضه آیفون 12 مینی و آيفون 12 پرو مکس روی داده است.

آقایان Gene Munster و David Stokman در نوشته‌ای عنوان کرده‌اند که آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس به محض عرضه به بازار، این معادلات را به هم خواهند زد. اما در حال حاضر آیفون 12 پرو به عنوان پرطرفدار ترین عضو خانواده آیفون 12 و Pacific Blue نیز به عنوان مشهور ترین رنگ آن در میان خریداران شناخته شده است.

البته دو فرد یاد شده معتقد هستند که میزان فروش آیفون 12 پرو مکس نیز پس از عرضه به بالاترین سطح خود خواهد رسید و آمادگی کاملی برای رقابت با نسخه پرو این سری دارد. همچنین آن‌ها معتقد هستند که رنگ Pacific Blue به اعتبار و ارزش خود در این زمینه خواهد افزود و با عرضه آيفون 12 پرو مکس، میزان فروش محصولات اپل با این رنگ بیشتر از پیش خواهد شد.

image

 

پیش فروش آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس از ششم نوامبر مصادف با شانزدهم آبان ماه آغاز شد و از سیزدهم نوامبر مصادف با بیست و سوم آبان ماه، در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این دو محصول، چه زمانی وارد کشور عزیزمان خواهند شد و پس از آن، کاربران با توجه به قیمت زیادی که برای نسخه پرو مکس این خانواده در نظر گرفته شده، چه استقبالی از آن به عمل می‌آورند.

در صورت عدم وجود مشکل مالی، کدام یک از اعضای سری آیفون 12 را انتخاب خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)