خانهاخبار
نسخه ادیشن ساعت هوشمند وان پلاس به زودی از راه می‌رسد

نسخه ادیشن ساعت هوشمند وان پلاس به زودی از راه می‌رسد

شرکت وان پلاس در آینده نزدیک از یک ساعت هوشمند جدید رونمایی می‌کند.
۱۳۹۹/۸/۱۷

کمپانی وان پلاس در هفته جاری اعلام کرد که نسخه ادیشن ساعت هوشمند این کمپانی با الهام از بازی ویدئویی Cyberpunk 2077 پیش از پایان سال جاری میلادی، پس از چندین بار تأخیر پیش آمده، عرضه خواهد شد.

تصاویری که توسط Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، حاکی از آن است که ساعت هوشمند وان پلاس واچ با الهام از بازی ویدئویی Cyberpunk 2077 در آینده نزدیک وارد بازار می‌شود. در این تصاویر، شاهد بند سیلیکونی با لبه‌های زرد رنگ هستیم که لوگوهای وان پلاس و Cyberpunk روی آن درج شده است. البته در حال حاضر، هنوز اطلاعاتی در مورد ساعت اصلی به میان نیامده است.

image

 

اولین شایعات و اطلاعات پیرامون ساعت هوشمند وان پلاس واچ هفته گذشته در رسانه‌های خبری منتشر شد و حکایت از تأخیر در عرضه آن داشت. پیش‌تر بر اساس برنامه ریزی‌های شکل گرفته، بنا بر این بود که اواخر اکتبر سال جاری میلادی (2020) ساعت هوشمند وان پلاس به دنیای تکنولوژی معرفی شود، اما همان منبع منتشر کننده این خبر به تازگی گزارش داده است که تاریخ رونمایی این محصول در حال حاضر در هاله‌ای از ابهام بوده و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت، چه زمانی برای آن اعلام می‌شود.

 

مسئولان کمپانی وان پلاس پیش‌تر خبر معرفی ساعت هوشمند توسط این برند را اعلام کرده بودند، اما متأسفانه تا به این لحظه، هنوز تاریخی برای رویداد معرفی آن عنوان نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)