خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین اعضای خانواده آيفون 12

تماشا کنید: مقایسه کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین اعضای خانواده آيفون 12

در این مطلب می‌‌خواهیم دو عضو جدید خانواده آیفون‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم.
۱۳۹۹/۸/۱۷

ششم نوامبر مصادف با شانزدهم آبان ماه، تاریخ آغاز پیش فروش آیفون 12 مینی و آيفون 12 پرو مکس بود. اما پیش از آن که چنین اتفاقی به صورت جهانی روی دهد، این دو محصول در اختیار برخی رسانه‌های خبری قرار گرفت و به این ترتیب شاهد ارائه ویدئوهایی از مقایسه ابعاد آن‌ها بودیم.

این بار، تفاوت میان دو آیفون جدید ارائه شده کمی زیاد به نظر می‌رسد. از نظر ابعاد گرفته تا مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها. این دو محصول را می‌توان کوچک ترین و بزرگ ترین اعضای خانواده آيفون 12 دانست که از روز گذشته، وارد طرح پیش فروش شدند و ظرف یک یا دو هفته آینده، در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

حال بیایید با هم نگاهی به ویدئوهای منتشر شده توسط رسانه‌های خبری بیاندازیم و گذری کوتاه و اجمالی روی آن‌ها داشته باشیم.

image

 

محتوای وب سایت The Verge

همان طور که پیش‌تر به آن اشاره کرده بودیم، آيفون 12 مینی را می‌توانیم همان آیفون 12 بدانیم که ابعاد و اندازه‌های آن کوچک‌تر شده است. شما با خرید آیفون 12 مینی، همان سیستم دوربین پشت و سلفی، همان بریدگی نمایشگر (ناچ)، همان زبان طراحی و همان تراشه A14 Bionic قرار گرفته روی آيفون 12 را در اختیار خواهید داشت.

اما مسئولان وب‌سایت The Verge معتقد هستند که هنگام کار با آيفون 12 مینی به خاطر ظاهر جمع و جور آن، حس بهتری به کاربر القاء می‌شود. متن کامل سخنان یکی از اعضای وب سایت The Verge به صورت زیر است:

کوچک ترین عضو خانواده آيفون 12 در دست انسان بسیار هیجان انگیز است. نسخه 5.4 اینچی سیستم عامل آي او اس جذاب به نظر می‌رسد و زبان طراحی آیفون 12 در سبک و سیاقی کوچک و جمع و جور، حس خوبی به انسان می‌دهد. اگر به سایز و ابعاد آيفون 5، آيفون 5S یا آيفون SE علاقمند هستید،‌ آیفون 12 مینی گزینه بسیار مناسبی برای شما به حساب می‌آيد.

اگر قبلا از محصولی با نمایشگر بزرگ استفاده می‌کردید، گرفتن آيفون 12 مینی در دستان‌تان در ابتدای امر با حس و حال عجیبی روبرو است. ممکن است در اوایل کار هنگام تایپ کردن با مشکلاتی روبرو شوید، اما باز کردن کنترل سنتر، نوتیفیکیشن سنتر و مواردی از این قبیل بسیار راحت‌تر از قبل خواهد بود. اما از زمان عرضه آيفون 8، این اولین باری است که اپل آیفونی با مشخصات یک محصول پرچمدار را طراحی کرده است که هنگام کار با یک دست، مشکلی برای کاربر ایجاد نخواهد شد.

حال از شما دعوت می‌کنیم تا ویدئوهای تهیه شده توسط وب سایت The Verge را مشاهده کنید:

 

_________________________________________________________

image

 

محتوای وب سایت Engadget

مسئولان وب سایت انگجت به صورت مستقل به سراغ هر دو محصول رفته‌اند که محتوای ویدئویی تولید شده توسط آن‌ها را به صورت مجزا مشاهده خواهید کرد:

 

_________________________________________________________

image

 

محتوای وب سایت CNET

مسئولان وب سایت سی‌نت معتقد هستند که آیفون 12 مینی، پرفروش ترین عضو این خانواده به حساب خواهد آمد که در کنار طراحی کامپکت و جمع و جور، از قابلیت‌های زیادی نیز برخوردار است. متن کامل سخنان یکی از اعضای وب سایت CNET به شرح زیر است:

آیفون 12 مینی را می‌توان محصولی به حساب آورد که با ایده قرار دادن حداکثر قابلیت‌ها در حداقل سایز ممکن، طراحی و توسعه یافته است. در حالی که نمی‌توان آن را یک اسمارت فون فوق‌العاده به حساب آورد، اما مسلما افرادی پیدا می‌شوند که تمایل به خرید محصولی با مشخصات یک پرچمدار واقعی، اما در ابعادی جمع و جور داشته باشند. من به شخصه بارها شاهد این موضوع بوده‌ام که اشخاص مختلف در برخورد با پرچمداران جدید، از عبارت خیلی بزرگ است استفاده کرده‌اند و به این ترتیب این محصول، می‌تواند مناسب سلیقه آن‌ها بوده و به شدت مورد استقبال آن‌ها قرار گیرد. در دستان نسبتا بزرگ من، آیفون 12 مینی تقریبا کوچک به نظر می‌رسد.

در مقابل، آیفون 12 پرو مکس اپل را داریم که بزرگ ترین عضو این خانواده به حساب می‌آید، اما بزرگ ترین گوشی هوشمند موجود در بازار نیست. ما به مرور زمان، به اسمارت فون‌های بزرگ و بزرگ‌تر عادت می‌کنیم و نمایشگر 6.7 اینچی آيفون 12 پرو مکس، یکی از بهترین نمونه‌ها در این زمینه به حساب می‌آید. اپل در سال جاری برای سلایق مختلف، یک مدل آیفون را طراحی کرده است و باید ببینیم که مردم، چگونه از آن‌ها استقبال خواهند کرد.

حال از شما دعوت می‌کنیم تا ویدئوهای تهیه شده توسط وب سایت The Verge برای آيفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس را به صورت مجزا مشاهده کنید:

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)