خانهاخبار
قابلیت‌های کلیدی Galaxy S21 Ultra فاش شد!

قابلیت‌های کلیدی Galaxy S21 Ultra فاش شد!

در این مطلب می‌خواهیم برخی ویژگی‌های کلیدی اس 21 اولترا را مرور کنیم.
۱۳۹۹/۸/۶

طبق گزارش برخی منابع خبری، سامسونگ قصد دارد تا در اواخر ماه ژانویه سال آینده میلادی (2021) از سری اس 21 محصولات خود رونمایی کند. به این ترتیب روز به روز، شایعات پیرامون این گوشی‌های هوشمند افزایش پیدا می‌کند. قابلیت‌های کلیدی گلکسی اس 21 اولترا دیگر به صورت یک راز باقی نخواهد ماند و در این مطلب قصد داریم تا به آن‌ها اشاره کنیم.

آقای Ishan Agarwal با همکاری وب سایت 91Mobiles توانسته این اطلاعات را به دست آورده و آن‌ها را رسانه‌ای کند. وی به عنوان یکی از افراد سرشناس در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی شناخته می‌شود و اطلاعات انتشار یافته توسط وی تا به این لحظه، دقیق و درست بوده است.

گلکسی اس 21 اولترا قوی ترین عضو خانواده جدید پرچمداران سامسونگ خواهد بود که در ماه ژانویه پیش رو، کمی زودتر از موعد همیشگی به صورت رسمی رونمایی و پس از مدت اندکی، روانه بازار خواهد شد.

منبع خبری یاد شده مدعی شده است که این محصول در حال حاضر با کد رمز O3 شناسایی می‌شود و با شماره ساخت SM-G998U نیز همراه است. کمی بالاتر به این موضوع اشاره کردیم که مشخصات کلیدی قدرتمند ترین محصول سری اس در سال 2021 مشخص شده است. بیایید آن‌ها را با هم مرور کنیم.

image

 

این محصول با نمایشگر 6.7 اینچی عرضه خواهد شد که از نرخ رفرش بالایی نیز برخوردار است. متأسفانه آقای Agarwal اطلاعات دیگری در این خصوص عنوان نکرده است. اما پیش بینی می‌شود که که بر خلاف شایعات گذشته مبنی بر وجود نرخ رفرش 144 هرتزی در این اسمارت فون، نمایشگر این محصول از نرخ رفرش 120 هرتزی بهره‌مند باشد.

گلکسی اس 21 اولترا در ایالات متحده و کشور چین با پردازنده اسنپدراگون 875 همراه خواهد بود و مدل‌های عرضه شده در اروپا و کشور هند نیز به تراشه اگزینوس 2100 مجهز خواهند شد.

در پشت بدنه، شاهد دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی خواهیم بود که لنزهای 16 و 12 مگاپیکسلی نیز به عنوان مکمل آن، در محفظه مربوطه قرار می‌گیرند. برای علاقمندان به سلفی، دوربین 32 مگاپیکسلی در قسمت بالایی نمایشگر در نظر گرفته شده است.

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گذاشته خواهد شد.

ابعاد گلکسی اس 21 اولترا 8.9 × 75.6 × 165.1 میلیمتر برآورد شده که اگر بیرون زدگی دوربین را نیز بخواهیم به حساب آوریم، ضخامت آن به 10.8 میلیمتر می‌رسد. به این ترتیب با یک محصول کامپکت و جمع و جور روبرو نخواهیم بود. پیش بینی می‌شود که این اسمارت فون در دو رنگ سیاه و نقره‌ای روانه بازار شود.

این موارد، کلیه اطلاعاتی بود که توسط آقای Ishan Agarwal با همکاری وب سایت 91Mobiles منتشر شده است. جنس بدنه گلکسی اس 21 اولترا از ترکیب شیشه و فلز تشکیل شده است و بر خلاف دو مدل دیگر این خانواده، در دو سمت نمایشگر آن نیز شاهد انحنا خواهیم بود.

در نهایت بد نیست بدانید که Galaxy S21 Ultra به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)