خانهاخبار
تصمیم جدید اپل، فروش هدفون‌های بی‌سیم را افزایش داد

تصمیم جدید اپل، فروش هدفون‌های بی‌سیم را افزایش داد

فروش هدفون‌های wireless اپل به تازگی زیاد شده است.
۱۳۹۹/۸/۵

همان طور که مستحضر هستید، خانواده آیفون 12 چندی پیش معرفی و به بازار عرضه شد. اهالی کوپرتینو همزمان با رونمایی از آیفون‌های 2020، برای نخستین بار هدفون سیمی (EarPods) را از درون جعبه آیفون حذف کردند و کاربران برای بهره گیری از این دسته از محصولات، باید آن‌ها را به صورت جداگانه از بازار خریداری می‌کردند. اهالی کوپرتینو، دلیل انجام چنین امری و حذف هدفون از درون جعبه آیفون را پایین آوردن روند تولید زباله و دوستی با محیط زیست اعلام کرده‌اند.

اگر چه شرکت‌هایی مانند سامسونگ، شیائومی و وان پلاس به تازگی کمپانی اپل را مورد تمسخر قرار داده‌اند، اما چنین تصمیمی سبب ایجاد یک اتفاق جدید شده است.

طبق گزارش دیجی تایمز، اپل در حال حاضر از این روند و داستان حذف هدفون از درون جعبه سری آیفون 12 خوشحال بوده و به مرور زمان، سود حاصل از این اتفاق را به جیب می‌زند.

برند بیتس که در حال حاضر زیر مجموعه کمپانی اپل به حساب می‌آید، اخیرا و همزمان با رویداد معرفی آیفون‌های 2020، یک هدفون بی‌سیم با نام Beats Flex را معرفی کرد که با قیمت 49.99 دلاری همراه است. روند عرضه این محصول نیز بسیار دقیق و هوشمندانه برنامه ریزی شده بود. چرا که بیست و سوم اکتبر همزمان با عرضه آيفون 12 و آیفون 12 پرو، هدفون یاد شده نیز روانه بازار شد.

image

 

بر اساس اعلام اهالی دنیای لوازم جانبی، ظاهرا هدفون Beats Flex در ابتدای کار با فروش خوبی مواجه شده و طبق نظر این افراد، فروش مناسب این محصول تا نیمه اول سال آینده میلادی (2021) نیز ادامه خواهد داشت.

در گزارش دیجی تایمز همچنین آمده است که ایرپادز، هدفون بی‌سیم و فوق‌العاده اپل که در نیمه دوم سال 2020 توانسته بود تا 35 درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهد، عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته و علاقمندان همچنان در حال خرید این محصول نیز هستند.

فروش هدفون‌های بی سیم در سه ماهه سوم سال گذشته کمی افزایش پیدا کرد، اما در سه ماهه چهارم تا حدودی به حد اعتدال خود نزدیک شد. در سال آینده میلادی، به دلیل شیوع ویروس کرونا، قرنطینه خانگی در برخی کشورها و ادامه روند دورکاری در برخی مشاغل، مطمئنا قضیه متفاوت خواهد بود و به احتمال زیاد، فروش هدفون‌های بی‌سیم باز هم افزایش پیدا خواهد کرد.

برخی موسسات تحقیقاتی بر این باور هستند که شرکت‌های دیگر تولید کننده اسمارت فون‌ها نیز احتمالا در محصول آینده خود، هدفون‌ها را از درون جعبه حذف خواهند کرد و همین امر نیز روی فروش بیشتر هدفون‌های بی سیم تأثیر خواهد گذاشت. طبق اعلام بعضی تحلیل گران، در سال 2021 شاهد افزایش رشد 29 درصدی در حوزه فروش هدفون‌های بی‌سیم خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد سیفی

۱۳۹۹/۸/۶
اگر متن رو دوباره بخونی متوجه میشی که بعدها کمپانی های دیگر هم همین کارو میکنن به نظر منم کار خوبیه اینکه ما تحریم هستیم و به سیستم مالی جهانی وصل نیستیم تا بدون واسطه(فروشنده و ارز گران و درامد پایین مردم و خرید اقساطی ۲ساله نه بصورت یک کجا)محصولاتش رو ارزون تر به دستمون برسه مشکل ما هستش-اکثر کسانیکه ایفون رو میخرن گوشی قبلیشون هم ایفون بوده و میتونن همون هدفون و شارژر رو استفاده کنن تا در دراز مدت ضایعات کمتری تولید کنن تا به سمت محصولات جدید تر بریم.

مهمان

۱۳۹۹/۸/۵
چیز دیگه ای مونده که اپل بتونه ازش بزنه؟ بنظرم جعبه ی گوشی هم لازم نیست، چون از مقوا ساخته شده و برای ساخت مقوا باید درخت قطع بشه، همینطوری بیاد گوشی رو فله ای بفروشه سودش هم بیشتره. یا مثلا سوزن سیم کارت رو هم حذف کنه یا خشاب سیم کارت رو...