خانهاخبار
نام زبان طراحی جدید سری S21 سامسونگ چیست؟

نام زبان طراحی جدید سری S21 سامسونگ چیست؟

امروز در خبرها، نام زبان طراحی جدید پرچمداران سامسونگ افشا شد.
۱۳۹۹/۸/۳

اگر در انتظار این موضوع هستید که خانواده گلکسی اس 21 سامسونگ که در ژانویه سال آینده میلادی (2021) رونمایی خواهد شد، شباهت زیادی به نسل پیشین خود، یعنی محصول معرفی شده در فصل بهار سال جاری میلادی داشته باشد، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. کره‌ای ها قصد دارند تا کاربران خود را سورپرایز کرده و جدید ترین و بهترین زبان طراحی را برای محصول جدید خود ارائه کنند.

شاید تصور کنید که ما در مورد دوربین سلفی قرار گرفته در بالای نمایشگر، آن چنان که در ویدئوی زیر نیز دیده می‌شود، صحبت می‌کنیم. اما خیر قضیه از این قرار نیست و صحبت ما در مورد فریم و حاشیه‌های نمایشگر است.

 

یکی از افشاگران سرشناس دنیای تکنولوژی بر این باور است که گلکسی اس 21 و مدل پلاس آن نه تنها از نمایشگرهایی تخت بهره می‌برند، بلکه حاشیه‌های اطراف نمایشگر مانند Galaxy S20 FE به طرز معجزه آسایی کم شده و تا حدودی نزدیک به حذف شدن به نظر می‌رسد. از آن جا که سامسونگ به کمک تکنولوژی Infinity-O و قرار دادن دوربین سلفی درون یک حفره قطره‌ای (Punch Hole) توانست حاشیه‌های بالایی را از بین ببرد، حال خبرهایی به گوش می‌رسد که در فناوری‌های جدید، آن‌ها موفق شده‌اند تا حاشیه‌های پایینی نمایشگر نیز را حذف کنند.

تنها محصولی که به نمایشگرهای خمیده در اطراف مجهز است، گلکسی اس 21 اولترا نام دارد که طراحان و مهندسان سامسونگ برای دستیابی به این ویژگی، مجبور شده‌اند تا کمی حاشیه به اطراف صفحه نمایش اضافه کنند. به این ترتیب در قسمت پایین نمایشگر، شاهد حاشیه سه میلیمتری خواهیم بود که طبق اعلام متخصصین، محل اتصال کانکتورهای صفحه نمایش با بدنه دستگاه است.

طبق شایعات، به نظر می‌رسد که گلکسی اس 21 در مقابل نسل پیشین، کمی عریض‌تر خواهد بود. ابعاد این محصول به صورت 8 × 71.2 × 151.7 میلیمتر برآورد شده و این در حالی است که گلکسی اس 20 با ابعاد 7.9 × 69.1 × 151.7 میلیمتری همراه بود.

image

 

مسئولان وب سایت LetsGoDigital بر این باور هستند که سامسونگ، به طراحی جدید خود بسیار افتخار کرده و از آن با نام Blade Bezel یاد می‌کند که در آینده نزدیک، در ماه ژانویه سال آینده میلادی شاهد آن خواهیم بود.

به این ترتیب ما با محصولی روبرو خواهیم بود که از حاشیه‌های نمایشگر بسیار باریک برخوردار بوده و یک طراحی مینیمال و شیک، در اختیار کابران و علاقمندان به گلکسی اس 21 و مدل‌های دیگر آن قرار خواهد گرفت.

از آن جا که رفته رفته به زمان معرفی خانواده Galaxy S21 سامسونگ نزدیک می‌شویم، لذا شایعات و حرف و حدیث‌ها پیرامون این محصولات به مرور افزایش پیدا می‌کند. پس همواره با جی اس ام همراه باشید تا شما را در جریان اخبار روز دنیای تکنولوژی قرار دهیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)