خانهاخبار
بلندگوی هوشمند هوم‌پاد مینی از راه رسید

بلندگوی هوشمند هوم‌پاد مینی از راه رسید

اولین مهمان مراسم امشب اپل بلندگوی کوچک و زیبایی به‌نام HomePod Mini است. این دستگاه نسخه کوچک‌تر هوم‌پاد قبلی به حساب می‌آید و قیمت ارزان‌تری دارد.
۱۳۹۹/۷/۲۲

اولین دستگاهی که امشب در مراسم ویژه اپل معرفی شد نسخه کوچک‌تر بلندگوی هوشمند این شرکت موسوم به هوم‌پاد مینی بود. این دستگاه طراحی کروی جذابی دارد که بالای آن مسطح است. هوم‌پاد مینی اکثر قابلیت‌های برادر بزرگ‌تر خود را به ارث برده اما فضای کمتری را اشغال می‌کند. یکی از مشکلات اصلی هوم‌پاد قبلی که مورد انتقاد کاربران قرار گرفته بود، اندازه بزرگ‌تر آن محصول نسبت به محصولات رقبایی مثل آمازون به حساب می‌آمد.

image

یکی از نکات جذاب درباره هوم‌پاد مینی این است که اگر چند عدد از این بلندگوی هوشمند را در خانه خود قرار دهید، موسیقی به‌صورت همگام‌سازی‌شده پخش می‌شود. اگر دو هوم‌پاد مینی را درون یک اتاق قرار دهید، دستگاه‌ها به‌صورت خودکار یکدیگر را تشخیص داده و صدای استریو را به وجود می‌آورند.

اپل وعده داده که در آینده قابلیت‌های اضافه‌ای مثل تعامل بی‌دغدغه میان هوم‌پاد مینی و آیفون را به این دستگاه اضافه می‌کند؛ یعنی اگر موبایل خود را به بلندگو نزدیک کنید، اطلاعات آن روی تلفن هوشمندتان به نمایش در می‌آید.

هوم‌پاد مینی از تراشه S5 استفاده می‌کند که پیش‌تر بر روی اپل واچ سری ۵ و اپل واچ SE استفاده شده بود. این پردازنده امکان استفاده از «صدای رایانشی» را فراهم می‌کند. هوم‌پاد مینی درایور پویایی با رنج کامل و دو انتشاردهنده صدا برای بازخورد بیس‌ها دارد. این دستگاه با کمک امواج آکوستیک می‌تواند صدای ۳۶۰ درجه‌ای بسازد. این بلندگو ظاهرا با کمک مدل‌های پیچیده بهینه‌سازی صدا حجم اصوات و رنج پویا را تنظیم می‌کند.

بلندگوی هوشمند کوچک اپل می‌تواند برای ارسال پیامک، اعلان هشدارها و غیره به آیفون شما وصل شود. سیری در این دستگاه قادر به شناسایی صدای افراد است و بسته به هر کاربر به او پاسخ می‌دهد. بنابراین لازم نیست نگران باشید که چه کسی با هوم‌پاد مینی صحبت می‌کند و چه پاسخ‌ها و اطلاعاتی دریافت خواهد کرد. این دستگاه همچنین به هاب هوشمند خانه شما تبدیل می‌شود و با قابلیتی موسوم به Intercom می‌تواند امکان برقراری ارتباط میان دستگاه‌های اکوسیستم اپل را فراهم کند.

image

سطح بالایی هوم‌پاد سطحی لمسی با روشنایی پس‌زمینه است که امکان تنظیم حجم صدا و پخش/مکث موسیقی را فراهم می‌کند. به‌علاوه، وقتی با سیری حرف می‌زند این بخش نورانی می‌شود. این دستگاه درست مثل هوم‌پاد قبلی اپل صدای باکیفیتی دارد و در دو رنگ خاکستری فضایی و سفید به بازار می‌آید. قیمت این دستگاه ۹۹ دلار خواهد بود. پیش‌خرید آن از ۶ نوامبر آغاز و خود دستگاه از تاریخ ۱۶ نوامبر وارد بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)