خانهاخبار
با تکنیک‌های اپل برای ارسال سریع‌تر محصولات خریداری شده آشنا شوید

با تکنیک‌های اپل برای ارسال سریع‌تر محصولات خریداری شده آشنا شوید

اهالی کوپرتینو برای رساندن محصولات خریداری شده به دست کاربران، چه روشی را انتخاب کرده‌اند؟
۱۳۹۹/۷/۲۲

اپل برای این که در اواخر سال جاری میلادی بتواند محصولات خریداری شده توسط کاربران را سریع‌تر به دست‌شان برساند، از استراتژی خاصی کمک گرفته است. آن ها برای تسریع در امر ارسال محصولات، اپل استورهای خود را به محصولات جدید مجهز کرده‌اند.

همان طور که می‌دانید، به دلیل شیوع ویروس کرونا، روند ارسال محصولات خریداری شده توسط کاربران با نقص‌های زیادی روبرو شده است. اهالی کوپرتینو معمولا کالاهای خریداری شده را از انبار یا به صورت مستقیم از کشور چین برای کاربران خود ارسال می‌کنند. اما در پی استراتژی جدید اتخاذ شده، آن‌ها از شبکه ارتباطی خود استفاده کرده و محصولات را به اپل استورهای کشورهای مختلف ارسال می‌کنند.

زمانی که گجت‌های مختلف در اختیار اپل استورها قرار گیرند، روند ارسال آن ها نیز با سرعت بیشتری انجام می‌شود و خریداران در کوتاه ترین زمان ممکن، کالای خریداری شده را درب منزل تحویل می‌گیرند. اپل در کشورهای کانادا و ایالات متحده به ترتیب روی سیستم‌های United Parcel Service و FedEx برای ارسال کالاها حساب باز کرده است. به گزارش بلومبرگ، محصولات خریداری شده توسط کاربران حدودا یک روز بعد از خریداری، به دست‌شان خواهد رسید.

image

 

اپل تا پیش از این، استراتژی جدید یاد شده را با برخی فروشگاه‌های فیزیکی خود که بعد از دوران قرنطینه مجددا بازگشایی شده‌اند، آزمایش می‌کرده است. البته در حال حاضر، این روند در حال گسترش است و به مرور زمان، در تمامی کشورها اجرایی خواهد شد. به این ترتیب مدیران اپل به مسئولین تمامی اپل استورها در این مورد هشدار داده و آن ها را در مورد محصولات ارسال شده به این فروشگاه‌ها در جریان گذاشته‌اند.

مقامات کوپرتینویی در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که استفاده از این روش برای ارسال محصولات، به آن‌ها کمک خواهد کرد تا در هزینه‌ها صرفه جویی به عمل آورده و از طرف دیگر، کمک شایان توجهی به محیط زیست خواهد شد.

این استراتژی برای اپل به عنوان یک امر دو سر برد به حساب می‌آید. چرا که از یک سو کالاهای خریداری شده توسط کاربران در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه به دست‌شان خواهد رسید و از طرف دیگر، فروشگاه‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا قرنطینه شده بودند یا فعالیت آن‌ها به صورت محدود انجام می‌شد، مجددا به فعالیت باز می‌گردند. از آن جا که به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از فروشگاه‌های فیزیکی اپل رسما تعطیل شده بود، لذا اپل قصد داشت تا از این مراکز به عنوان پشتیبانی آنلاین محصولات یا به عنوان مرکز تماس استفاده نماید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)