خانهاخبار
برخی مشخصات Realme Q2 در بنچمارک این محصول مشخص شد

برخی مشخصات Realme Q2 در بنچمارک این محصول مشخص شد

محصول جدید ریلمی به زودی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۷/۲۱

یکی دیگر از اعضای خانواده ریلمی Q2 به زودی معرفی خواهد شد. در ماه سپتامبر، برخی اطلاعات در مورد گوشی هوشمند ریلمی کیو 2 در رسانه‌های خبری منتشر شد و حالا امروز، شاهد پوستر رسمی ارائه شده توسط این شرکت چینی در شبکه اجتماعی Weibo هستیم که تاریخ رونمایی از آن را اعلام کرده است. بنا بر این در تاریخ سیزدهم اکتبر مصادف با بیست و دوم مهر ماه، شاهد برگزاری رویداد مجازی و آنلاین معرفی Realme Q2 خواهیم بود.

image

 

تا به این لحظه، اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که گوشی هوشمند Realme Q2 به همراه نسخه پرو آن به صورت همزمان معرفی خواهد شد. اما پیش از معرفی رسمی این محصول، شاهد ظهور آن در بنچمارک گیک بنچ هستیم که برخی مشخصات سخت‌افزاری این گجت نیز از این طریق مشخص شده است.

اسمارت فون Realme Q2 با پردازنده Dimensity 800U مدیاتک همراه خواهد بود که یک محصول مقرون به صرفه به حساب می‌آید که البته از تکنولوژی نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) نیز پشتیبانی می‌کند. به عنوان مکمل پردازنده، رم شش گیگابایتی را شاهد هستیم. در لیست گیک بنچ این محصول، مجهز بودن ریلمی Q2 به سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری Realme UI 2.0 نیز مورد تأیید قرار گرفته است.

image

 

هنوز اطلاعات زیادی در مورد Realme Q2 منتشر نشده است و از طرف دیگر، مشخصات گوشی هوشمند Realme Q2 Pro نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما بر اساس وب سایت TENNA، می‌توانیم مشخصات زیر را از ریلمی Q2 انتظار داشته باشیم:

  • نمایشگر 6.5 اینچی ال سی دی با رزولوشن فول اچ دی پلاس
  • دوربین سه گانه (48 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل)
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسل

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 4900 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از تکنولوژی شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند.

در تصاویر منتشر شده رسمی از این محصول، عبارت Dare to Leap را در پشت بدنه چرمی آن شاهد هستیم که به صورت زیبایی در این قسمت حک شده است.

 

در نهایت تا سیزدهم اکتبر و موعد رونمایی از Realme Q2 و Realme Q2 Pro باید منتظر بمانیم و ببینیم که کدام یک از مشخصات یاد شده با محصول نهایی همخوانی خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)